پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

سرمربی تیم کاراته امید: انتخابی‌ها را همانندسازی کردیم

سرمربی تیم کاراته امید دختران گفت: سعی کردیم با همانندسازی رقابت‌های انتخابی، کاراته کا‌های اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ سیده ستاره موسوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما درباره احتمال اعزام تیم کاراته زیر ۲۱ سال دختران به مسابقات تدارکاتی برون مرزی، گفت: قرار بود مسابقات تدارکاتی بین المللی در روسیه و بلاروس داشته باشیم که هنوز شرایط اعزام مشخص نشده است، چون دوست داشتم نفرهای اول و دوم اردو‌ها را در مسابقات برون مرزی محک بزنم.

وی افزود: سعی کردیم مرحله آخر رقابت‌های انتخابی را در تهران همانندسازی کنیم تا افراد اصلی تیم امید برای پیکار‌های قهرمانی آسیا مشخص شوند.

سرمربی تیم کاراته امید دختران درباره چهارمین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم زیر ۲۱ سال، گفت: در این مرحله از انتخابی‌ها در دو وزن تعداد بیشتری شرکت کننده داشتیم، چون برخی افراد به علت مصدومیت در انتخابی‌های قبلی غایب بودند و به آنها فرصت دادیم تا در مرحله آخر مسابقات گزینشی خود را محک بزنند.

موسوی افزود: از مجموع ۱۳ شرکت کننده در مسابقات انتخابی، نفرهای اول برای رقابت‌های قهرمانی آسیا در فیلیپین مشخص شدند و نفرهای دوم را هم به اردو‌ها دعوت کردیم. بعد از مسابقات آسیایی، رقابت‌های جهانی ایتالیا را در پیش داریم و این نفرات تا آن زمان در اردو‌ها باقی می‌مانند.

وی گفت: مسابقات انتخابی ملاک انتخاب نهایی تیم امید بود و سعی کردیم قضاوت‌ها را مثل مسابقات آسیایی و جهانی اجرا کنیم. برنامه ریزی کادر فنی از قبل تعیین شده بود و از مسابقات قهرمانی کشور اعلام کردیم که چند مرحله مسابقه انتخابی و به چه صورتی خواهیم داشت.

سرمربی تیم کاراته امید دختران افزود: تا رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ مرحله اردوی تداکاتی پیش بینی کرده بودیم که بلافاصله بعد از مرحله آخر رقابت‌های انتخابی، مرحله ششم اردوی تیم امید در تهران برپا شده است.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.