پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

سیزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان- ایتالیا ۲۰۲۴؛

نتایج سومین روز رقابتهای کاراته قهرمانی جهان

در سومین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی جهان در ایتالیا، ۴ نماینده رده سنی نوجوانان به روی تاتامی رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، در سومین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان، تیم کشورمان ۴ نماینده داشت که نتایج ذیل کسب شد:

در رده سنی نوجوانان و در وزن ۵۲- کیلوگرم، محمد عبدالهی در اولین مبارزه ۲ بر صفر توبیاس اسپانیک از چک را برد. سپس پس از کسب نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مقابل ماکسیم ویچانکوف از اوکراین ۲ با قانون سنشو نتیجه را به حریف اوکراینی واگذار کرد.
کاراته کا اوکراینی ۲طلا و ۲ نقره کاراته وان های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ را در کارنامه دارد با راهیابی نماینده اوکراین به فینال، محمد عبدالهی هم راهی جدول شانس مجدد شد.
عبدالهی در این مرحله ۳ بر ۲ مقابل موریکاوا از ژاپن و دارنده مدال برنز رقابتهای قهرمانی آسیا فیلیپین ۲۰۲۴ شکست خورد و دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیرعلی تیموری ۹ بر صفر خین چنگ از چین رابرد. در دومبن مبارزه ۳ بر یک مغلوب مواز مصطفی از مصر شد و با راهیابی نماینده مصر به فینال، تیموری هم راهی جدول شانس مجدد شد.
او در ابن مرحله ابتدا مقابل ایلجنکو از استونی قرار گرفت و با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید. او در دومین دیدار ۳ بر صفر مقابل الخطیری از عربستان شکست خورد و شانس کسب مدال برنز را از دست داد.

در وزن۴۷- کیلوگرم، پارمیس علیپور  ۱۰ بر ۷ مقابل اچاما از فرانسه شکست خورد و با شکست نماینده فرانسه و عدم راهیابی وی به فینال، علیپور هم از حضور در ادامه رقابت ها بازماند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، ساغر جندقی  در بازی نخست خود ۳ بر صفر تسریانوا از بلغارستان را شکست داد و در ادامه به تساوی صفر بر صفر مقابل پرنیا از مجارستان رسید و در هانتی(رای داور) برنده شد او در سومین مبارزه ۸ بر یک نتیجه را به پترنکو از روسیه واگذار کرد با شکست نماینده روسیه، جندقی هم حضور در ادامه رقابتها را از دست داد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.