تغیر شرایط سنی و وزنی لیگ کاراته ۱ ایران

سازمان لیگ و مسابقات بخشنامه برگزاری لیگ کاراته ۱ ایران را با توجه به نامشخص بودن زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان و رده های پایه،تغییر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، پس از برگزاری جلسه سازمان لیگ با سازمان تیم های ملی کاراته، تغییراتی در شرایط سنی و وزنی لیگ کاراته۱ ایجاد شد.
از مهمترین تغییرات ایجاد شده در بخشنامه جدید به شرایط سنی – تغییر در تاریخ تولد تمام رده های سنی، اوزان رده سنی نوجوانان، نحوه محاسبه رنکینگ، ورودیه و مهلت ثبت نام(تغییر بازه ثبت نام در فاز اول و فاز دوم) می توان اشاره کرد.

با توجه به اعمال تغییرات در رده های سنی (تاریخ تولدهای معیار)، لازم است تمامی ورزشکارانی که تاکنون اقدام به ثبت نام کرده و پرداخت موفق داشته اند؛ به منظور به روزرسانی رده سنی و رده وزنی، بار دیگر از بخش رویدادهای جاری، قسمت مسابقات، نسبت به انتخاب رده سنی و رده وزنی جدید خود اقدام نمایند. (در صورت داشتن پرداخت موفق در بخش فاکتورها، این به روزرسانی، شامل صدور فاکتور جدید و واریز هزینه مجدد نخواهد شد.)

همچنین فاز اول ثبت نام به مدت ۲ روز یعنی تا پایان روز چهارشنبه ۲ آبان ماه تمدید شد و فاز دوم از ۳ آبان تا پایان روز ۸ آبان ماه خواهد بود.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.