پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

آغاز مسابقات سبک های آزاد کاراته بسیج کنگره ۱۰هزار شهید آذربایجان شرقی

مسابقات استانی سبک های آزاد کاراته هیئت کاراته بسیج آذربایجان شرقی از برنامه های کنگره ۱۰هزار شهید استان در تبریز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از ایرنا، مسابقات استانی سبک های آزاد کاراته هیئت کاراته بسیج استان آذربایجان شرقی با شرکت ۳۰۰ نفر کاراته کار برگزار می شود.

سرهنگ حیدرپناه دبیر ورزش و جوانان کنگره ۱۰هزار شهید آذربایجان شرقی و معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا با آرزوی موفقیت برای کاراته کاران در مسابقات قهرمانی سبک آزاد کاراته، به نقش اساسی کنگره ۱۰هزار شهید آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت : ورزشکاران باید راه شهیدان والامقام را ادامه و برای سربلندی ورزش استانمان بیشتر تلاش کنند.

تقدیر معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا از قهرمان پاراکاراته آسیا

به گزارش روابط عمومی تربیت بدنی و سپاه عاشورا سرهنگ علی حیدرپناه معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا و مدیرعامل باشگاه مقاومت آذربایجان شرقی از فرزاد صفوی قهرمان تبریزی پاراکاراته آسیا که در فینال رقابت های قهرمانی آسیا با حرکتی جوانمردانه نام خود را بر زبان ها انداخته است، با اهدا لوح تقدیر تجلیل کرد.

« فرزاد صفوی» ورزشکار معلول ذهنی که در مسابقات پاراکاراته آسیایی در «ملاکا» مالزی عنوان قهرمانی را به دست آورد با رفتار کم نظیر ورزشی و با بالابردن دستان حریف عربستانی اش در مسابقه پایانی، همه حاضران در سالن مسابقات، ورزشکاران، هنرمندان و عموم مردم را شیفته خود کرد.

به گزارش ایرنا، دومین دور مسابقات پاراکاراته آسیایی سی ام تیر تا یکم مرداد ماه به میزبانی مالزی برگزار شد و تیم ملی ایران با ۶ ورزشکار در این رقابت ها حضور داشت و موفق به کسب چهار مدال طلا و یک برنز و قهرمانی در مسابقات شد اما بیشتر از مدال های کسب شده در این مسابقات، رفتار ورزشی و پهلوانانه فرزاد صفوی بود که سر و صدای زیادی به پا کرد و اکنون همه علاقه مند این ورزشکار پهلوان و قهرمان هستند.

فرزاد صفوی معلول ذهنی سندروم داون کلاس K۲۲، در مسابقات پاراکاراته آسیایی در مالزی موفق به کسب مدال طلا و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در این مسابقات شد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.