پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

«فجر بندرلنگه» قهرمان مسابقات کاراته سبک شوتوکان بانوان هرمزگان شد

مسابقات کاراته سبک شوتوکان بانوان هرمزگان که با حضور ۱۱ تیم و ۲۸۲ شرکت کننده به میزبانی هیات شهرستان بندرلنگه درجریان بود، با قهرمانی تیم «فجر بندرلنگه» به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ رییس سبک شوتوکان استان هرمزگان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات نکوداشت پیشکسوت ورزش هرمزگان «زنده یاد علی‌پری‌زاده»، با حضور تیم‌های «مروارید بندرکنگ»، «کانون یادگار امام (ره ) بخش شیبکوه»، «فجر الف»، «فجر ب »، «بسیج » از بندرلنگه، «امام حسین (ع)»، «شهید تختی‌نژاد»، «دیاکو» و «دریادلان» از بندرعباس، «جناح رزم» از بستک و «شهید تختی نژاد» از بندرخمیر برگزار شد.

مهدی صابری افزود: در این دوره از مسابقات بعد از رقابت‌های نفسگیر و جذاب تیم «فجر الف بندرلنگه» به مربیگری فریده مضیئی با کسب ۲۷ مدال طلا، ۲۱ گردن آویز نقره و ۱۳ نشان برنز با اختلاف، مقام نخست این مسابقات را به دست آورد.

وی بیان کرد: همچنین تیم خوش تکنیک و فنی «امام حسین(ع)» بندرعباس به مربیگری مرجانه پری زاده نیز با کسب۱۱ مدال طلا، ۱۶ نقره و۱۳ برنز دوم و تیم «دیاکو بندرعباس» به مربیگری فاطمه حیدری با ۱۱ مدال طلا، هفت نقره و ۱۳ برنز سوم شد.

کسب رتبه نخست مسابقات بخش کاتای انفرادی سبک شوتوکان هرمزگان

در بخش خردسالان در رنگ زرد «یسرا پشنگ»، در رنگ نارنجی «ریحانه خاوند»، رنگ سبز «یاس تاراج» و قهوه‌ای مشکی «پانته آ جوان» به رتبه نخست دست یافتند.

در بخش نونهالان نیز در رنگ زرد «نفس محمدی»، «ماهی ماه عالمی» و «نیکا حس‌ زاده» به صورت مشترک، نارنجی «سیده دینا هاشمی» و«آندیا زرجام» به صورت مشترک، سبز «دلینا اخشابی»، آبی «سیده زهرا حسینی» و قهوه‌ای مشکی «آنا حاجبی» مقام اول را کبس کردند.

همچنین در بخش نوجوانان زرد و نارنجی نیز «فاطمه هادی زاده»، سبز و بنفش «فاطمه بهمن‌زاده»، قهوه ای مشکی «فاطمه شهابی و شیفته حدادی» و در بخش جوانان نیز قهوه ای و مشکی «سیده سلما موسوی بحرانی» و در بخش رنگی نیز «کیمیا ناصری» شدند.

این مسابقات را مرجانه پری‌زاده ، مهرنوش کریمی‌زاده، میترا نیک نسب، فاطمه حیدری، کوثر اسکندری، بیتا نامجو، سمانه زرگری و فاطمه جعفری قضاوت کردند.

در پایان با حضور مسوولان ورزشی وعلاقه مندان به ورزش شوتوکان از نفرات برتر و تیم‌های برتر مسابقات شوتوکان بانوان هرمزگان تجلیل شد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.