پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

مسابقات جام “قهرمانان کرد” با حضور ۲۵۰ ورزشکار کردستانی در بانه برگزار شد

مسابقات کاراته سبک «شورین گمپو کای کان» قهرمانی استان کردستان با عنوان «جام قهرمانان کرد» با حضور ۲۵۰ ورزشکار از شهرهای مختلف استان کردستان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی تختی بانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ دبیر کاراته سبک شورین گمپو کای کان کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: این مسابقات با هدف شناخت فایترها برگزار شده است که امیداوریم تداوم داشته باشد.

طه احمدی با بیان اینکه این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد، افزود: یک تیم از آذربایجان غربی هم به عنوان مهمان حضور دارد و مسابقات به صورت استانی برگزار شد.

وی، کیفیت و سطح برگزاری این مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: برندگان این مسابقه که هدف از برگزای آن انتخاب تیم های برتر استانی برای حضور در مسابقات کشوری است کاپ، حکم و مدال قهرمانی دریافت می کنند.

محسن ویسی رئیس هیئت کاراته استان کردستان نیز در گفت و گو با ایسنا گفت: این سومین دوره مسابقات استانی کاراته آزاد سبک “شورین کمپو کای کان” کاراته است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۲۵۰ ورزشکار در ۵ رده سنی در این مسابقات شرکت داشتند. و به دلیل شرکت تیم مطرح از استان آذربایجان غربی و کردستان از سطح فنی خاصی برخوردار بود و به نوعی همه بازی ها برای ورزشکاران سنگین بود.

رئیس هیئت کاراته استان کردستان خاطرنشان کرد: شهرستان بانه دارای پتانسیل های فراوانی جهت برگزاری مسابقات استانی و کشوری دارد ولی متاسفانه به دلیل عدم وجود زیرساخت و سالن مناسب از کیفیت این مسابقات کاسته خواهد شد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.