پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

ادعایی که توسط پیشکسوتان کاراته استان تکذیب شد

محمد افسری در حالی پیشکسوتان را همچون گنجینه ارزشمندو سرمایه واقعی خود‌ دانسته و متزلزل کردن جایگاه این عزیزان را خط قرمز خود میداندکه شأن و منزلت پیشکسوتان استان،قبلاً توسط خودشان لگدمال شده و شکاف و اختلاف توسط خودهیات استان ،از اوایل ریاستشان بوجود آمده است و تا به امروز حل نشده باقی مانده است.

نقل از خبرگزاری فارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از خبرگزاری فارس؛ حافظه جامعه کاراته به یاد می آورد زمانی که در حضور حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان، بنیانگذار کاراته استان و پیشکسوتان و اساتیدی که در اعتراض به عدم توانایی محمد افسری در مدیریت کاراته استان، به ایشان انتقاد میکردند، توسط محمد افسری جیره خوار کاراته خطاب قرار گرفتند.

این بی احترامی که برای اولین بار در تاریخ کاراته استان اتفاق افتاد،موجب شد فاصله بین هیات وبنیانگذار کاراته استان و پیشکسوتان به بیشترین حدممکن برسد ،بطوری که درهیچ یک از برنامه های هیات کاراته استان تا به امروز شرکت نکردند و آحاد جامعه کاراته درحمایت از جایگاه پیشکسوتان از هیات کاراته فاصله گرفتند.

محمد افسری چنان شکاف بین هیات کاراته استان و بنیانگذار و پیشکسوتان را انکار میکند که انگار رفتار خود و انتشار اطلاعیه برای عدم تجلیل از استاد دانش بنیانگذار کاراته استان توسط شهرداری منطقه ١٠ کلانشهر تبریز در ٨ بهمن ١۴٠٢ را فراموش کرده اند.

اما بر خلاف اطلاعیه هیات کاراته، استاد دانش طی بیانیه ای اعلام داشتند در تجلیل حضور خواهند داشت و تجدید دیدار با جامعه کاراته موجب خرسندی ام خواهد شد، که در نهایت تجلیل از بنیانگذار کاراته با استقبال پر شکوه کاراته آزاد و کنترلی برگزار گردید که از هیات کاراته حتی یکنفر در آن مراسم حضور نداشت.

برخلاف ادعای افسری رییس هیات کاراته استان، موضع وچشم انداز هیات درباره پیشکسوتان علی الخصوص استاد ارجمند (دانش بزرگوار) ازخیلی وقت ها پیش،برای همیشه در اذهان عمومی یادگار مانده است وهیچوقت فراموش نخواهد شد که چه رفتاری بااین عزیزان شده است. وچطور تعدادی از پیشکسوتان را ازمحل هیات کاراته بیرون کردند.

استاد خسرو دانش وجمیع پیشکسوتان همچنان برمواضع خودنسبت به عدم کارآیی وعدم توانایی محمدافسری درمدیریت کاراته استان،ایستادگی کرده وبا اعتراض، مدیریت هرروز ایشان در رأس کاراته استان را بوجود آمدن خرابی های جبران ناپذیر،برای کاراته آذربایجان میدانند ومعتقدند تاوان ترمیم آن را آیندگان پرداخت خواهند کرد.

در واقع بنیانگذار و پیشکسوتان کاراته استان ضمن تکذیب ادعاهای محمد افسری در ارج نهادن به این عزیزان(پیام صوتی)،جایگاه خود را در قلب کسانی میدانند که عاشقانه لباس کاراته بر تن کرده واین رشته ورزشی را با محبت و مهربانی آموزش داده و قهرمان پروری میکنند، نه درهیات کاراته ای که ریاست آن بامحمد افسری است.

لازم است طباطبایی با بنیانگذار و پیشکسوتان کاراته آذربایجان دیدار کند.

شنیدن حقایق از زبان خود افراد لذتی دارد که قابل وصف نیست، و لازم است سید حسن طباطبایی ریاست محترم فدراسیون کاراته در دیداری حضوری جایگاه، ارزش و منزلت پیشکسوتان را از زبان خودشان شنیده و به حقیقت و رفتارهایی که توسط هیات استان با بنیانگدار و پیشکسوتان وآحاد جامعه کاراته کنترلی و آزاد میشود پی ببرند.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.