پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

جزئیات برگزاری لیگ بزرگ کاراته بسیج استان کرمان

معاون سپاه ثارالله استان کرمان گفت: لیگ بزرگ کاراته بسیج استان کرمان جام شهید سلیمانی با حضور بیش از هزار کاراته‌ کار از اول تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ احمد مرادزاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در نشست خبری لیگ بزرگ کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: اهمیت ورزش در جامعه بر کسی پوشیده نیست و در قرآن کریم هم همه ما را در راستای قوی شدن سفارش می‌کند و این قوی شدن در همه زمینه‌ها از جمله آمادگی جسمانی است.

وی با بیان اینکه یکم تیرماه لیگ کاراته بسیج استان کرمان آغاز می‌شود، گفت: لیگ بزرگ کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بخشی از خدمات سپاه، ارائه خدمات ورزشی به جامعه هدف و بسیجیان است، ادامه داد: استعدادیابی ورزشکاران بسیجی یکی از اهداف ما است که در خدمت به جامعه ورزش در دستور کار است.

وی با بیان اینکه از سال ۸۰ المپیادهای ورزشی بسیج در تعدادی از رشته‌ها در حال برگزاری است، افزود: هزار و ۷۰ کاراته کار در قالب ۲۸ تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند که از این تعداد ۵۲۰ نفر آقا و ۵۷۰ نفر خانم در این دوره از مسابقات رقابت می‌کنند.

سرهنگ محمدرضا روزخوش مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه لیگ کاراته بسیج استان کرمان سطح فنی بسیار بالایی دارد، اظهار داشت: پنج داور جهانی در این دوره از مسابقات حضور دارند و در مجموع ۷۰ داور خانم و ۷۰ داور آقا مسابقات را داوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه لیگ بزرگ کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان در سه دوره برگزار می‌شود و افتتاحیه آن اول تیر ماه است، گفت: محل برگزاری مسابقات در سالن فجر است و از ورزشکاران در هر دوره لیگ مبلغ یکصد هزار تومان دریافت می‌شود.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.