پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

خسرو دانش: جامعه کاراته صبر زیادی دارد با عناد و اعمال زور برای همراهی اجباری، به جایی نمی رسند

بنیانگذار کاراته استان خسرو دانش گفت:اوضاع نابسامان کاراته و اعتراضات گسترده در دوبخش کنترلی و سبک های آزادبه دلیل مدیریت دیکته گر گونه رئیس هیات استان محمد افسری شکل گرفته ،و با اعمال زور برای همراهی اجباری وعناد مدیریتی به جایی نخواهد رسید چرا که کاراته استان صبر زیادی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از خبرگزاری فارس؛ مدیریتی که بیش از ٣ سال نوعی سرطان را به رگه های کاراته استان وارد کرده تا جامعه کاراته سالها پس از محمد افسری از درمان آن عاجز بمانند.این شرایط نشان میدهد محمد افسری نه تنها در اعتلای کاراته استان شکست خورده بلکه با عناد، تمام تلاشش را در اعمال زور برای همکاری اجباری جامعه کاراته به کار گرفته است.

همچنین به گفته اساتید و پیشکسوتان ‌محمد افسری در حالی برای انتقام از منتقدین و معترضین به حق، تلاش میکند که شهرستان کبودرآهنگ به استقبال از مربیان و قهرمانان آسیایی خود میرود.کبودرآهنگی که با ٢١٠٠٠ نفر تقریبا نصف شهرستان آذرشهر جمعیت دارد و موفق تر از قطب کاراته ایران (آذربایجان) عمل کرده است.

از شهرستان کبودر آهنگ ناصر سلطانی بعنوان مربی تیم ملی کاراته نوجوانان، ابوالفضل سلیمانی وزن _۷۰ تیم ملی نوجوانان، فائزه ترکمان مربی تیم ملی دختران زیر ۲۱سال و یلدا نقی بیرانوند بازیکن وزن منفی ۵۰ تیم ملی زیر ۲۱سال ودارنده مدال نقره آسیایی ٢٠٢۴ فیلیپین برای استان همدان و کشورمان افتخار آفرینی کردند.

به گفته اساتید کاراته،به زانو در آوردن پیشکسوتان ومعترضین به حق و ایجاد خفگان ،در الویت برنامه های محمد افسری بوده، تا فرصت را از دست داده، و به عنوان #رئیس_ناکارآمد_هیات_استان با ١٠ هزار نفر کاراته کا، در مقابل هیات کاراته شهرستان کبودرآهنگ زانو زده و سر تعظیم فرود آورد و مدیریتشان را ستایش کند.

از آنجایی که کلاس داوری ۶شهریور سبک های آزاد توسط مدرس آن نیز به دلیل خواسته های به حق کیوکوشین کاراته برگزار نگردید، هیات کاراته استان آذربایجان شرقی برای پنهان کاری هیچ اطلاعیه ای مبنی بر برگزار نشدن آن صادر نکرده تاجامعه کاراته ازمیزان اعتراضات منقدین ومعترضین به مدیریت ناکارآمد هیات مطلع نشود.

به همین منظور برای مطیع کردن جامعه کاراته به بهانه سامان دهی و سازمان دهی فعالیت سبکهای فعال کاراته استان (فعال:کسانی که از نظر هیات کاراته مطیع اوامر هستند) سامانه ای برای ثبت نمایندگان سبک ها در استان راه اندازی شده تا با سلیقه رئیس، هر کسی مطیع اوامر ایشان هست به عنوان کاراته کا فعالیت نماید.

در واقع با این شاهکار، ریاست هیات استان میخواهد به نوعی با اعمال فشار در تایید یا عدم تایید نمایندگی سبک ها، پیشکسوتان و نمایندگان سبک ها و معترضین و منتقدین را به سکوت اجباری و همراهی اجباری وادار نماید تا نشان دهد اعتراض و انتقاد هیچ اثری نداشته و برنامه های هیات به همین شکل ادامه خواهد داشت.

از نظر کارشناسان ورزشی اعمال زور در مدیریت و عناد در رفتار با منتقدین و‌ معترضین و اینکه مدیر بی کفایت از ناکارآمدی خود تمام قد دفاع کند، نتیجه اش جز شکست و سقوط نخواهد بود. سقوطی مثل قطب کاراته ایران (آذربایجان شرقی) با ۱۰هزار کاراته کا و صعودی مثل کاراته شهرستان کبودرآهنگ با ۲۱هزار نفر‌جمعیت شهری.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.