پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

دبیر هیات کاراته همدان: با ترکیب بومی آماده حضور در سوپرلیگ کشور هستیم

دبیر هیات کاراته همدان گفت: با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی آماده حضور در سوپرلیگ باشگاه‌های‌ کشور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته الله کرم شهگل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فصل جدید رقابت‌های سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های‌ کشور از هجدهم بهمن ماه جاری به میزبانی تهران آغاز می‌شود و ۲ بازی مهم را باید برگزار کنیم.

وی بیان کرد: امسال با تصمیم گیری صورت گرفته با نام “رعد پدافند هوایی” همدان در سوپرلیگ کاراته کشور حضور خواهیم یافت و ۹۰ درصد ترکیب تیم را نفرات بومی تشکیل می‌دهند.

شهگل که سرمربی تیم رعد پدافند هوایی همدان را برعهده دارد، افزود: اردوی آماده‌سازی تیم را هم اکنون در همدان برپا کرده‌ایم و این اردوی سه روزه برای سنجش آمادگی نفرات تیم است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته نخست باید با نیشکر خوزستان دیدار کنیم و سپس مقابل تیم مدعی دانشگاه آزاد اسلامی قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: هدف ما رفتن روی سکوهای قهرمانی و دفاع از عنوان سومی فصل قبل است هر چند ترکیب تیم را دستخوش تغییرات اساسی کرده‌ایم.

دبیر هیات کاراته همدان با اشاره به اینکه امسال میزبانی رفت و برگشت سوپرلیگ را برعهده داریم، گفت: این میزبانی به احتمال فراوان بهار سال آینده خواهد بود.

شهگل در ادامه با اشاره به حضور موفق تیم‌های آقایان و بانوان همدان در لیگ برتر و آینده سازان کاراته کشور گفت: تنها استان کشور هستیم که سه تیم ما در جمع هشت تیم برتر لیگ برتر و آینده سازان است.

وی بیان کرد: در لیگ برتر کاراته آقایان جزوهشت تیم برتر هستیم و در لیگ آینده سازان پسران و دختران نیز در همین سطح در رقابت‌ها حضور داریم.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان ما در لیگ برتر و آینده سازان مورد حمایت هیات کاراته همدان هستند، افزود: تنها هیات کاراته کشور هستیم که این تعداد تیم را حمایت مالی می‌کند.

شهگل با قدردانی از سیدمهدی وفایی رئیس هیات کاراته همدان در فراهم کردن شرایط مطلوب برای حضور نمایندگان این استان در سوپرلیگ و لیگ‌های‌ برتر کشور بیان کرد: اردوی آماده‌سازی تیم را از اواخر هفته جاری شروع می‌کنیم و به نسبت سال قبل تیم بهتری داریم.

این مربی مطرح و سازنده کاراته همدان یادآور شد: حضور در سوپر لیگ یک افتخار بزرگ برای کاراته استان همدان به شمار می‌رود به ویژه اینکه استعدادهای بومی ترکیب تیم را تشکیل داده‌اند.

وی از بیمه تعاون و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدعیان اصلی سوپرلیگ کاراته کشور نام برد و گفت: هر ۲ تیم بیشترین سهمیه از بازیکنان ملی پوش را دارند و با هزینه‌های بالا برای قهرمانی در فصل جدید به میدان می‌روند.

شهگل اضافه کرد: همدان نیز از بازیکنان ملی پوش و قهرمانان ارزنده برخوردار است و تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

تیم رعد پدافند همدان فصل قبل با عنوان رعد پدافند ارتش در سوپرلیگ کاراته کشور عنوان سوم را کسب کرد و امسال با نام رعد پدافند همدان در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.