پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

رئیس هیات کاراته همدان: میدان‌دار حضور در لیگ‌های‌ ورزشی کشور هستیم

رئیس هیات کاراته همدان با بیان اینکه هم اکنون یک تیم در سوپرلیگ و چهار تیم در لیگ‌های‌ برتر کاراته کشور داریم گفت: میدان‌دار بیشترین سهمیه حضور در لیگ‌های‌ ورزشی کشور در سطح استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ سیدمهدی وفایی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این حضور موثر دستاورد بسیار خوبی برای ورزش استان همدان است بیان کرد: حضور در لیگ آینده سازان کاراته در ۲ بخش بانوان و آقایان در راستای تجربه اندوزی استعدادهای بومی استان بسیار موثر بود و معتقدم یکی از مهمترین برنامه‌های اجرا شده در هیات کاراته است.

وی ادامه داد: تمامی تیم‌های استان همدان برای شرکت در لیگ‌های‌ کشوری را از ظرفیت بومی تکمیل می‌کنیم و قصد ما پشتوانه‌سازی‌ مناسب برای کاراته است.

وی خاطرنشان کرد: تمرین آماده‌سازی تیم‌های استان برای حضور قدرتمند در لیگ آینده سازان و لیگ برتر زیرنظر مربیان مجرب در حال انجام است.

وفایی در خصوص حضور تیم همدان در سوپرلیگ کاراته کشور نیز گفت: تیم رعدپدافند نماینده استان همدان در سوپرلیگ کشور است و سال گذشته با وجود تیم‌های قدرتمند توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

دبیر هیات کاراته همدان ادامه داد: تاکنون تمامی برنامه‌های تدوین شده هیات کاراته استان همدان به اجرا درآمد و جزو فعال‌ترین هیات‌های‌ کشور به شمار می‌رویم.

وی افزود: استان همدان در میزبانی مسابقات کاراته کشور رکورددار است و توانسته‌ایم بالاتر از سایر استان‌ها قرار بگیریم و این تصمیم با هدف تجربه اندوزی ورزشکاران مستعد استان به همراه مربیان سازنده است.

استان همدان پنج هزار کاراته کا فعال دارد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.