پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

سرمربی کاراته رعد پدافند همدان: کم هزینه‌ترین تیم حاضر در سوپرلیگ هستیم

سرمربی کاراته رعد پدافند همدان گفت: کم هزینه‌ترین تیم حاضر در سوپرلیگ کاراته کشور هستیم و امسال با حداقل بودجه، تیمی آماده را راهی مسابقات خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ الله کرم شهگل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال با حمایت هیات کاراته همدان توانسته‌ایم تیمی متشکل از ورزشکاران بومی تشکیل دهیم و با همین ظرفیت بالقوه‌ای که در اختیار داریم به نبرد با تیم‌های متمول سوپرلیگ خواهیم رفت.

وی با قدردانی از سیدمهدی وفایی رئیس هیات کاراته همدان در فراهم کردن شرایط مطلوب برای حضور نمایندگان این استان در سوپرلیگ و لیگ‌های برتر کشور بیان کرد: اردوی آماده‌سازی تیم را از اواخر هفته جاری شروع می‌کنیم و به نسبت سال قبل تیم بهتری داریم.

وی ادامه داد: ترکیب تیم اغلب همان نفراتی هستند که سال قبل در سوپرلیگ حضور داشتند و اکنون با تجربه بهتر به مصاف حریفان قدرتمند می‌روند.

شهگل در خصوص اینکه چرا همانند سایر تیم‌ها بازیکنان غیربومی جذب نشده است، افزود: استفاده از بازیکنان غیربومی هزینه‌های تیمداری را بالا می‌برد در حالیکه ما بودجه آنچنانی در اختیار نداریم.

سرمربی کاراته رعد پدافند همدان یادآور شد: فصل قبل در حضور قدرت‌های کاراته سوپرلیگ کشور توانستیم جایگاه سوم را کسب کنیم و امسال هدف ما ماندن روی سکوی قهرمانی است.

وی افزود: حضور در سوپر لیگ یک افتخار بزرگ برای کاراته استان همدان به شمار می‌رود به ویژه اینکه استعدادهای بومی ترکیب تیم را تشکیل داده‌اند.

وی از بیمه تعاون و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدعیان اصلی سوپرلیگ کاراته کشور نام برد و گفت: هر ۲ تیم بیشترین سهمیه از بازیکنان ملی پوش را دارند و با هزینه‌های بالا برای قهرمانی در فصل جدید به میدان می‌روند.

شهگل اضافه کرد: همدان نیز از بازیکنان ملی پوش و قهرمانان ارزنده برخوردار است و تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

تیم رعد پدافند همدان فصل قبل با عنوان رعد پدافند ارتش در سوپرلیگ کاراته کشور عنوان سوم را کسب کرد و امسال با نام رعد پدافند همدان در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.