پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

صدور آرای کمیته انضباطی درگیری در مسابقات کاراته دختران

آرای کمیته انضباطی در خصوص درگیری در مسابقه کاراته دختران و ضرب و ستم ورزشکار نوجوان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته، محمد افسری، رئیس هیات کاراته استان در گفتگو با خبرنگار نصر در خصوص درگیری در مسابقات کاراته استان و برخورد فیزیکی با یکی از ورزشکاران دختر گفت: ۲۷ مرداد امسال درگیری در یکی از مسابقات کاراته استان رخ داد که فضای مجازی را تحت الشعاع خود قرار داد. بر همین اساس کمیته انضباطی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شد و تمامی افرادی که در این موضوع نقش داشتند به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.
وی در ادامه افزود: در جلسه اعضای کمیته اظهارات دو طرف را شنیده و مدارک ادعاها ظرف ۱۵ روز تحویل داده شد. پس از تحویل مدارک مجددا جلسه تشکیل و آرا صادر شد.
افسری در خصوص آرای صادره تصریح کرد: رویا عباسزاده نماینده سبک به علت عدم مدیریت کافی مسابقات به مدت ۶ ماه از برگزاری و حضور در مسابقات محروم شد. همچنین مرضیه امیری مسئول کمیته داوران به دلیل عدم مدیریت در داوری ۶ ماه  از داوری کلیه مسابقات محروم شد.  یگانه بوذری مسئول برگزاری مسابقات به دلیل عدم رعایت قوانین و مشارکت در درگیری از سمت خود برکنار شد. سپیده موسوی به مدت ۶ ماه از داوری در تمامی رده ها محروم شد. ادیبه گچ پژ هم به دلیل عدم رعایت قوانین به مدت شش ماه از حضور در تمامی برنامه ها محروم گردید.
وی در خصوص حکم ورزشکاری که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، افزود: بیتا اخطاری به دلیل عدم رعایت شئونات ورزشی و هتک حرمت به مدت ۶ ماه از حضور در تمامی مسابقات محروم شد. همچنین برای اینکه هیات کاراته به حاشیه کشیده نشود تبصره ای مصوب کردند که بر اساس آن هرکدام از این افراد اقدام به تشویش اذهان و تحریک جامعه ورزشی کنند، با نظر رافت تصمیم اتخاذ نخواد شد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.