پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

اعلام بازه زمانی نقل انتقالات لیگ های برتر و آینده سازان کومیته کشور

با توجه به پایان مرحله نخست لیگهای برتر و آینده سازان کومیته بازه زمانی نقل و انتقالات پیش از شروع مرحله دوم اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، بر اساس اعلام سازمان لیگ و مسابقات تیمهای صعود کننده به مرحله دوم لیگ های آینده سازان دختران و پسران و لیگ برتر پسران از امروز دوشنبه سوم مهر ماه تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام ورزشکاران تیم خود در سامانه ملی اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش یک مربی از هر تیم پس از ورود به سامانه ملی می بایست نسبت به ثبت نام کلیه ورزشکاران (۱۴ ورزشکار حاضر در مرحله دوم) در پروفایل خود اقدام نماید.

خاطر نشان می سازد تیمهای راه یافته به مرحله دوم در صورت عدم تغییر در تیم خود نیز می بایست نسبت به ثبت مجدد ورزشکاران در سامانه اقدام نمایند و آی دی کارت جدید دریافت نمایند.(آی دی کارت مرحله اول در این مرحله فاقد اعتبار است.)

لازم به ذکر است برای عقد قرارداد با ورزشکاری که در مرحله نخست در تیم دیگری در همان لیگ حضور داشته، ارائه رضایتنامه و بارگزاری آن در سامانه ملی در بخش سایر مدارک الزامی می باشد، در غیر اینصورت ورزشکار از لیست تیم جدید حذف خواهد شد.

باتوجه به عدم اتمام مسابقات گروه ۲ لیگ برتر دختران، زمان جابجایی بازیکنان این لیگ پس از مشخص شدن تیمهای صعود کننده از این گروه اعلام خواهد شد.

گفتنی است کلیه ورزشکاران حاضر در تیم ها می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه ملی، تکمیل پروفایل خود و بارگزاری عکس پرسنلی واضح اقدام نمایند.

در پایان مرحله نخست لیگهای کاراته کشور از هریک لیگ آینده سازان دختران و پسران ۱۶ تیم و از لیگ برتر پسران ۸ تیم در مرحله دوم حضور خواهند داشت.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.