پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

اعلام نتایج کلاس مربیگری ممتاز ملی کاراته

اسامی پذیرفته شدگان دوره مربیگری ممتاز ملی کاراته‌ که نیمه اول سالجاری برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، کمیته مربیان فدراسیون اسامی قبول شدگان دوره مربیگری ممتاز ملی کاراته را که نیمه اول سالجاری برگزار شده بود اعلام کرد.

بر اساس این گزارش در این دوره از کلاس مربیگری ممتاز ملی که به صورت سراسری برگزار شد ۲۶ نفر از سراسر کشور حضور داشتند و در پایان ۱۹ نفر موفق به کسب نمره قبولی در این دوره شدند.

همچنین مقرر شد نفراتی که در این دوره موفق به نمره قبولی نشده اند در کلاس جدید مربیگری که نیمه دوم سال برگزار می شود بدون پرداخت هزینه شرکت نمایند.

اسامی قبول شدگان در این دوره بدین شرح است:

کاوه شرف الدین، شمس الدین کامیاب، موسی الرضا علی‌نژاد، جعفر قادرزاده، مریم آبانیان، محمود حسین آبادی، برهان فتاحی، سحر فاضل هاشمی، علی سیفی، مرضیه جعفری، حامد اسداللهی، پونه دهقانیان، محمد مهدی فرجی، گلاویژ محمدی، ابوالفضل کانطوری، زهره نیک نژاد، حمید عمارلو، انسیه قائینی، رضا اسدی

گفتنی است مرحله نخست این دوره با محوریت آموزش روش تحقیق در کاراته و بررسی رویکردهای تحقیقی شرکت کنندگان ۲۲ تیر ماه و مرحله دوم آن که ارائه تحقیق شرکت کنندگان به صورت پاورپوینت و شرکت در کلاس عملی بود ۹و۱۰ شهریور ماه در تهران برگزار شد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.