پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور شورین کمپو کاراته با جوایز دلاری/ صالحی: مسابقات را بر اساس استاندارد‌های جهانی برنامه ریزی کردیم

مسابقات قهرمانی کشور شورین کمپو فدراسیون کاراته در رده بزرگسالان، به میزبانی خانه اختصاصی سبک در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از خبرگزاری برنا، مسابقات قهرمانی کشور شورین کمپو فدراسیون کاراته در رده بزرگسالان، طی روزهای۱۳ و ۱۴ مهرماه به میزبانی خانه اختصاصی سبک در تهران برگزار شد تا چهره نفرات برتر جهت راه یابی به اردوی آماده سازی برای شرکت در رقابت‌های برون مرزی مشخص شود. 

این پیکار‌ها در قسمت‌های کاتا و کومیته و در هر دو بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا انجام گرفت و در نهایت پس از دو روز رقابت نفسگیر میان مدعیان، نفرات مدال آور به شرح زیر شناخته شدند: 

کاتا بانوان: ۱- متینا حسن زاده 
۲- سارینا جهدی 
۳- ملیکا حسن زاده و سید زهرا میر رزاقی

کومیته 

بخش آقایان

۶۵- کیلو: ۱- محمدصادق قنبری ۲- محمد قربانی ۳- حمید اکبری و حمید پیرهادی 

۷۵- کیلو: ۱- بهرام صباحی ۲- امیرحسین عزیزی راد ۳- حسن رضا داد و میلاد کامرانی 

۷۵+ کیلو: ۱- سیدمجتبی دژ‌پسند ۲- مهرداد رمضانی ۳- احسان گندمکار و عرفان گندمکار 

بخش بانوان 

۶۰- کیلو: ۱- یگانه فرهنگی ۲- بهار خانی پور ۳- متینا حسن زاده و فاطمه فلک

۶۵- کیلو: فرناز موثقی ۲- هدیه عادلی ۳- مینا علیپور و تینا صادقی

۶۵+کیلو: ۱- حدیث جانعلی پور ۲- مریم امیدی ۳- یگانه میرهادیان و جیران ترکمانی پور

گفتنی است در پایان مسابقات به نفرات برتر علاوه بر مدال، کاپ و حکم قهرمانی، ۲۰۰ دلار جایزه نقدی اهداء شد. 

سید محمد صالحی رییس شورین کمپو کاراته در گفت و گوی کوتاهی درباره این مسابقات عنوان کرد: این رویداد حاصل تلاش چند ماهه کارگروه برگزاری مسابقات سبک بود و خوشبختانه با انجام موفق آن، توانستیم اهداف خود را محقق کنیم. سعی کردیم این دوره از رقابت‌ها را از هر نظر، براساس استاندارد‌های جهانی برگزار کنیم تا علاقمندان به ورزش کاراته آزاد، یک رخداد کیفی و متفاوت را شاهد باشند. از طراحی و دیزاین سالن برگزاری مسابقات تا انتخاب تیم داوری، نوع جوایز و آیتم بندی برنامه مبارزات، همه و همه فراتر از یک مسابقه داخلی و چیزی در حد و اندازه یک رویداد جهانی بود.

صالحی تصریح کرد: به منظور تشویق ورزشکاران و ایجاد انگیزه در بین قهرمانان، برای نفزات برتر جوایط دلاری درنظر گرفتیم که این مساله حساسیت رقابت‌ها را دوچندان کرده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از حمایت‌های فدراسیون کاراته، جا دارد از تمامی دست اندرکاران از جمله اعضاء هیات رییسه شورین کمپو، کادر اجرایی، تیم داوری، مربیان، نمایندگان و ورزشکاران که با همکاری بی وقفه خود سهم زیادی در برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات داشتند، قدردانی ویژه‌ای کنم.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.