پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

تمرینات تیم ملی کاراته در دهکده بازیهای آسیایی از فردا آغاز می شود

تمرینات تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران از صبح فردا به وقت چین در دهکده بازیهای آسیایی هانگژو آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، تمرینات تیم ملی کاراته ایران پیش از آغاز رقابت های خود در بازیهای آسیایی هانگزو از فردا در محل دهکده آغاز می شود.

طبق هماهنگی های صورت گرفته تیم مردان از ساعت ۸ صبح و تیم بانوان از ساعت ۹ صبح به وقت چین تمرین خود را در دهکده برگزار می کنند. البته تیم ملی مردان ایران عصر امروز شنبه یک جلسه تمرین سبک را در چین برگزار کرد. بنا بر اعلام مسئولان برگزاری مسابقات در دو روز پایانی منتهی به مسابقات (سه شنبه و چهارشنبه) کاراته‌کاها می توانند در سالنی که برای تمرین آنها در نظر گرفته شده است، به مرور فن بپردازند.

مسابقات کاراته در بازی‌های آسیایی هانگژو ۱۳ تا ۱۶ مهرماه برگزار می شود. در این دوره از رقابت ها تیم ملی کاراته ایران با ترکیب زیر به روی تاتامی می رود:

تیم ملی بانوان:سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، فاطمه سعادتی در وزن ۵۵- کیلوگرم، آتوسا گلشانژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم، مبینا حیدری در وزن ۶۸- کیلوگرم.

تیم ملی مردان: امیر مهدیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.