پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

حضور کاراته در بازی های جهانی ۲۰۲۵

بازی های جهانی ۲۰۲۵ در شرایطی به میزبانی چین برگزار می شود که نام رشته کاراته همچون دوره های گذشته در آن به چشم می خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، کاراته بار دیگر به عنوان یکی از ورزش های حاضر در بازی های جهانی که قرار است در آگوست ۲۰۲۵ ( مرداد ماه ۱۴۰۴) در چنگدو چین برگزار شود، اضافه شد. کاراته که از زمان آغاز این رویداد در سال ۱۹۸۱، همواره به عنوان رشته ثابت در برنامه بازی های جهانی قرار داشت، بار دیگر به عنوان یکی از رشته های اصلی این برنامه تایید شد.

مطابق اعلام فدراسیون جهانی، پیکارهای کاراته بازی های جهانی که از ۷ تا ۱۷ آگوست ۲۰۲۵ (۱۶ تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۴) در چنگدو (چین) برگزار می شود ۸ و ۹ آگوست (۱۷ و ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۴) برگزار خواهد شد.

بر این اساس این رویداد در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی برگزار خواهد شد که در هر رده ۸ کاراته کا می توانند به روی تاتامی برود.

مهدی خدابخشی نماینده شایسته کشورمان با توجه به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ مجوز حضور در بازیهای جهانی ۲۰۲۵ را بدست اورده است.

آخرین دوره بازی های جهانی در سال ۲۰۲۲ در بیرمنگام (ایالات متحده آمریکا) با حضور نمایندگان ۴۱ کشور برگزار شد که اسپانیا با چهار مدال از جمله دو طلا در صدر جدول توزیع مدال‌ رقابتهای کاراته قرار گرفت و پس از آن مصر و اوکراین دوم و سوم شدند. نمایندگان کاراته ایران نیز به واسطه کارشکنی میزبان و عدم صدور روادید، نتوانستند در این دوره از رقابت ها شرکت کنند.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.