پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

رکورد بی‌نظیر آقای خاص کاراته ایران

تیم ملی کومیته تیمی کاراته در حالی با شکست قزاقستان به نهمین عنوان قهرمانی خود در آسیا دست یافت که با هدایت شهرام هروی پنج دوره قهرمان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی امروز (یکشنبه اول مردادماه) با نهمین قهرمانی کومیته تیمی کشورمان به پایان رسید که سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته با کسب پنجمین عنوان قهرمانی رکورد خود را در این مسابقات دست‌نیافتنی کرد.

تیم کومیته تیمی کشورمان با هدایت هروی در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ ابتدا موفق به هت‌تریک قهرمانی در قاره آسیا شد. در سال ۲۰۲۱ نیز تیم کشورمان با شکست مقابل قزاقستان در دیدار نهایی به عنوان نایب قهرمانی رسید و مجدداً در دو سال گذشته با برتری مقابل تمامی رقبای خود به عنوان قهرمانی دست یافت.

نکته جالب اینکه در سه قهرمانی از چهار عنوان قهرمانی دیگر کومیته تیمی کاراته کشورمان سیدشهرام هروی دستیار علیرضا سلیمانی، محمد بهرامی و مسعود رهنما بود. دیگر قهرمانی تیم کومیته تیمی کشورمان نیز با هدایت غلامرضا دباغیان در سال ۱۹۹۳ کسب شد.

همچنین تیم کومیته تیمی کاراته کشورمان در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ با هدایت هروی موفق به هت‌تریک قهرمانی در مسابقات جهانی شد و در سال ۲۰۲۱ نیز تنها به دلیل عدم حضور در مسابقات جهانی امارات از حضور روی سکوهای قهرمانی بازماند.

تیم ملی در اولین و تنها دوره‌ای که کاراته در المپیک حضور داشت با هدایت هروی یک مدال طلا کسب کرد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.