پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

طباطبایی: استخدام مدال آوران رشته کاراته با جدیت پیگیری می شود

رئیس فدراسیون کاراته گفت: استخدام مدال آوران و قهرمانان رشته کاراته در دستگاههای دولتی و شرکتها امسال با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مجمع عمومی عملکرد هیئت کاراته استان قزوین روز یکشنبه با حضور حسین طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته و عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و محمد صادق بابایی رئیس هیئت کاراته استان در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.

حسین طباطبایی در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: قزوین یکی از استانهای مهم در رشته کاراته است و ظرفیت های بسیار خوبی در همه بخش های داوری، مربیگری و ورزشکاران در سطح بالا دارد و این استعداد بسیار ارزشمند است.

طباطبایی بیان کرد: این ظرفیت همیشه برای فدراسیون کاراته کشور مهم بوده و خوشبختانه به صورت مستمر ورزشکارانی از قزوین در تیم ملی از قزوین حضور داشته اند که بیانگر توانمندی و ظرفیت این استان است.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: در حال حاضر هم در بخش بانوان و هم آقایان ورزشکاران ملی پوش داریم که بیانگر تلاش مربیان و دست اندرکاران استانی است که جای تقدیر دارد.

استان قزوین ظرفیت های بیشتری برای ارتقا دارد

طباطبایی در ادامه اظهارداشت: با توجه به این پتانسیل و ظرفیت بالا امیدواریم با مشارکت بیشتر دست اندرکاران و حمایت مدیرکل ورزش استان و حمایت ارگان های دیگر شاهد توسعه بیشتر این رشته باشیم و استعدادهای دیگری هم شناسایی و وارد این عرصه شوند.

وی افزود: در فدراسیون نسبت به این استان نگاه ویژه و حمایتی داریم و هرجا لازم باشد کمک می کنیم تا شما جایگاه بهتری کسب کنید.

۲۵۰ هزار ورزشکار فعال در کاراته 

رئیس فدراسیون کاراته کشور در خصوص تعداد ورزشکاران سامان یافته و فعال در این رشته اظهارداشت: ورزش کاراته از پر جمعیت ترین رشته های ورزشی است و بعد از فوتبال بیشترین جمعیت ورزشکاران متعلق به کاراته است و در بخش بانوان نیز بیشترین ورزشکار را داریم.

وی یادآورشد: البته به دلیل کرونا مشکلات زیادی ایجاد شد و دچار وقفه و رکود شدیم اما امسال که سامانه کاراته فعال شده در همین ایام بیش از  250 هزار نفر در سال اول ثبت نام کرده اند و قطعا ظرفیت ما چند برابر این تعداد است.

با اقتدار عازم مسابقات هانگژو می شویم

طباطبایی در خصوص مهمترین مسابقات پیش رو نیز اظهارداشت: مسابقات هانگژو در چین را در پیش رو داریم که از مهمترین کاروان های ما محسوب می شود که تیم کاراته نیز به همراه کاروان شهید حججی اعزام می شود و بعد از آن رقابت های قهرمانی جهان در مجارستان را داریم که امیدواریم ورزشکاران کاراته بتوانند مدال های رنگارنگ را کسب کنند.

رئیس فدراسیون کاراته اضافه کرد:  ورزشکاران مدال آور کشورمان در رشته کاراته تاکنون با افتخار بارها پرچم جمهوری اسلامی را در کشورهای مختلف به اهتزاز درآورده اند و امیدواریم در این مسابقات نیز با کسب مدال های رنگارنگ بتوانند افتخار آفرین شوند.

استخدام مدال آوران با جدیت پیگیری می شود

طباطبایی در خصوص جذب مدال آوران در دستگاههای دولتی نیز گفت: جذب مدال آوران قاعدتا بر اساس قوانین صورت می گیرد و هر ورزشکاری که قهرمان شده و مدال کسب کند می تواند استخدام نهاد دولتی و شرکتها شود که متاسفانه این کار کمی با کندی صورت می گیرد. 

وی اضافه کرد: امیدواریم با نگاه حمایتی این جذب بیشتر شود البته اغلب مدال آوران عضو تیم ملی در سدتگاهها جذب شده اند و تقریبا  استخدام اعضای کنونی تیم ملی انجام شده و پرونده تعدادی هم در مسیر اداری است که تا پایان سال محقق می شود.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.