پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

طباطبایی: بسیاری از مدال‌آوران جهانی و آسیایی کاراته روستایی هستند

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه مکان‌های ورزشی روستایی در مسیر بهره‌وری قرار بگیرند و دیده شوند گفت: بسیاری از قهرمانان ما در کاراته که امروز مدال جهانی و آسیایی دارند از روستاها آمده‌اند. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از ایرنا، نشست خبری دومین دوره مسابقات جام پرچم ویژه روستاییان و عشایر سراسر کشور و رونمایی از لوگوی این رویداد امروز (دوشنبه) با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، شهرام عظیمی سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان، علی خلیلی سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی، علیرضا پسندیده رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی و حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته برگزار شد.

طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در این جلسه اظهار داشت: خوشحالم که رشته کاراته در جام پرچم گنجانده شد و از این بابت از مسئولان مربوطه بسیار متشکرم.

رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: پیشتر به این فکر کردم که یک مسابقه ساماندهی شده برای روستاییان نداریم. این درحالی است که به برکت جمهوری اسلامی روستاها به لحاظ امکانات ورزشی خوب تجهیز شده‌اند اما هیچ‌گاه کاری نکردیم که مکان‌های ورزشی روستایی در مسیر بهره‌وری قرار بگیرند و دیده شوند. حال آن‌که بسیاری از قهرمانان ما در کاراته که امروز مدال جهانی و آسیایی دارند از روستاها آمده‌اند.

طباطبایی گفت: در گذشته وقتی از من پرسیده می‌شد معاونت فرهنگی چه می‌کند، می‌گفتم معاونت مراسمات است. اما امروز کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند در تلاش هستند کاری در خور شان ورزش کشور انجام شود. در این برهه زمانی که ورزشکار نیازمند به تولید محتوی فرهنگی است، هزاران دلیل برای دور کردن او از موضوعات فرهنگی تراشیده می‌شود و این مسئله وظیفه همه ما را سنگین می‌کند.

وی افزود: ما امکان برگزاری جام پرچم در روستاها را داریم و من پیشنهاد دادم مسابقات در فضای باز برگزار شود و فکر می‌کنم جامعه کاراته استقبال خوبی از این جام داشته باشند.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.