پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

طباطبایی: همه کاراته‌کاهای ایران در بازی های آسیایی شانس مدال دارند

رییس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران گفت: همه تیم اعزامی این رشته ورزشی در بازی های آسیایی هانگژو چین شانس کسب مدال دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از ایرنا؛ سیدحسن طباطبایی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات کاراته آذربایجان‌غربی افزود: تدارکات خوبی در این خصوص صورت گرفته و همه کاراته کاها در صدد هستند که خوشرنگ ترین مدال را کسب کنند.

وی درخصوص کاراته آذربایجان‌غربی هم اظهار کرد: این استان بسیار پرظرفیت و ریشه‌دار است و فدراسیون آماده حمایت همه جانبه از این استان است.

رییس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در بخش‌های مختلف رشته کاراته همواره پیشرو بوده به‌طوری که هم پیشکسوتان، مربیان و داوران بزرگی در این استان حضور دارند و هم ملی‌پوشان و استعدادهای زیادی از این استان فعالیت دارند.

طباطبایی اضافه کرد: یکی از انتظارات ما، حمایت از همه شهرستان‌ها و آماده‌سازی یک تیم کامل داوری است که بتوان این تیم در مسابقات مهم بین‌المللی قضاوت مسابقات مهم را برعهده داشته باشند.

وی گفت: فدراسیون کاراته آماده هرگونه حمایت از این استان است و در خصوص میزبانی مسابقات همچون جام وحدت و دوستی آمادگی دارد.

در مجمع انتخاباتی هیات کاراته آذربایجان‌غربی، جواد سلیمی در رقابت با رقیب خود با کسب حداکثر آرا برای چهارسال به عنوان رییس هیات کاراته استان انتخاب شد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.