پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

نمایندگان کاراته کشورمان حریفان خود را شناختند

با انجام آیین قرعه کشی بیست و ششمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان، نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، آیین قرعه بیست و ششمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان عصر امروز دوشنبه یکم آبان ماه انجام شد و نمایندگان کاراته ایران حریفان خود را شناختند.

بر اساس برنامه اعلامی فردا و در نخستین روز این رقابتها، مسابقات کاتا انفرادی بانوان و آقایان و همچنین مسابقات کومیته اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان و ۶۸- و ۶۸+ بانوان برگزار خواهد شد.

قرعه کاراته کاهای کشورمان در این رقابتها بدین شرح است:

مهسا افسانه در کاتا انفرادی بانوان در دور اول و در گروه ۷ این رقابتها با نمایندگان اکراین، نروژ، مولداوی، فیلیپین، ترکیه و آلمان هم گروه است.

در کاتا انفرادی آقایان محمدصدرا شیدزی در دور اول این رقابتها با نمایندگان کاستاریکا، آفریقای جنوبی، برزیل، بلغارستان، ایرلند، عربستان، اردن و مصر هم گروه است.

کاتا تیمی آقایان ایران متشکل از (محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی، مهدی حق نظری، یحیی پیشه زاری)در دور اول این رقابتها و در گروه ۳ با نمایندگان پرو، عراق، مقدونیه، مونته نگرو، کویت و ایتالیا هم گروه است.

تیم کومیته مردان ایران متشکل از ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج‌زاده، مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی عاشوری و محمود نعمتی در دور نخست به مصاف سوئیس می‌رود.

کومیته تیمی بانوان متشکل از آتوسا گلشادنژاد، فاطمه سعادتی، زینب جعفرنژاد و مبینا کاویانی در دور نخست به مصاف کره جنوبی می‌رود.

در وزن ۵۰- کیلوگرمسارا بهمنیار نماینده کشورمان در دور نخست با کاراته کای لیتوانی مبارزه می‌کند. بهمنیار در صورت برتری در مبارزه دوم به مصاف نماینده ونزوئلا می‌رود.

فاطمه سعادتی نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم کشورمان در دور نخست با کاراته کای تونس مبارزه می‌کند. حیدری در صورت برتری در مبارزه دوم به مصاف نماینده برزیل می‌رود.

آتوسا گلشادنژاد نماینده کشورمان در وزن ۶۱- کیلوگرم در دور نخست استراحت می‌کند و در دوم به مصاف نماینده هلند می‌رود.

در وزن ۶۸- کیلوگرم مبینا حیدری نماینده کشورمان در دور نخست با کاراته کای صربستان مبارزه می‌کند. حیدری در صورت برتری در مبارزه دوم به مصاف برنده استرالیا و اسپانیا می‌رود.

لیلا برجعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم کشورمان در دور نخست با کاراته کای بلغارستان مبارزه می‌کند. برجعلی در صورت برتری در مبارزه دوم با برنده عربستان و ازبکستان دیدار می‌کند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم علی مسکینی نماینده کشورمان در دور نخست بانماینده چاد از کشورهای آفریقایی دیدار می‌کند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم امیررضا برزویی نماینده کشورمان در دور نخست استراحت می‌کند و در دوم به مصاف برنده الجزایر و ازبکستان می‌رود.

سامان عدالتی نماینده کشورمان در وزن ۷۵- کیلوگرم در دور نخست استراحت می‌کند و در دوم به مصاف نماینده مکزیک می‌رود.

در وزن ۸۴- کیلوگرم مهدی خدابخشی نماینده کشورمان در دور نخست با کاراته کای قطر مبارزه می‌کند. خدابخشی در صورت برتری در مبارزه دوم به مصاف برنده بلغارستان و لیبی می‌رود.

سجاد گنج‌زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم در دور نخست با کاراته کای مقدونیه مبارزه می‌کند. گنج‌زاده در صورت برتری در مبارزه دوم با برنده چک و چین‌تایپه می‌رود.

مسابقات کاراته قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از ۲ تا ۷ آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.