پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

هروی: امیدوارم طباطبایی بماند/ مدیرعاملی پرسپولیس دردسر است

سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: امیدوارم طباطبایی به کارش در فدراسیون ادامه دهد چراکه در این چند سال زحمات زیادی برای این رشته کشیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ سیدشهرام هروی با حضور در غرفه ایرنا در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در خصوص عملکرد خوب نفرات باتجربه در مسابقات اخیر کاراته و اینکه به‌نظر می‌رسد هنوز نمی‌توان روی کاراته‌کاهای جوان حساب باز کرد، اظهار داشت: بالاخره مسابقه است و شرایط بازیکن در هر رویداد، فرق می‌کند. باید از حضور در هر مسابقه‌ای، درس بگیریم و از جوانان حمایت کنیم. آنها باید در کاراته‌وان‌ و رویدادهای مختلف بین‌المللی حضور یابند تا پشتوانه‌سازی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: کاراته ایران از لحاظ نیروی انسانی چیزی کم ندارد و تداوم حمایت‌ها و حضور نفرات در مسابقات، موجب می‌شود تا کاراته سود کند.

هروی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر نمی‌کند با ایجاد تغییرات مدیریتی در فدراسیون و رفتن سیدحسن طباطبایی، جایگاهش به‌عنوان سرمربی تیم ملی با خطر مواجه شود؟ عنوان کرد: در جایگاه مربی و سرمربی، سال‌ها با چند رئیس کار کرده‌ام. طباطبایی زحمات زیادی برای کاراته کشیده و به خاطر علاقه‌ای که به این رشته دارد، چند پست مهم را نپذیرفت.

هروی در خصوص اینکه آیا منظورش از پست مهم، مدیرعاملی پرسپولیس بوده است؟ گفت: مدیرعاملی پرسپولیس که جز دردسر چیزی ندارد. طباطبایی کارمند وزارت ورزش است، اما پست‌ها مهمی را در این چند وقت نپذیرفت. امیدوارم با تدابیر وزیر ورزش، او در کاراته ماندگار شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کاراته نیز مثل برخی رشته‌ها نسل طلایی داشته است؟ گفت: کاراته استعداد و نیرویی انسانی زیادی دارد و در همه دوران، نسل خوبی داشته است. در این دوره اخیر به علت مسابقات زیادی که شرکت کردیم، به دلیل کسب طلای المپیک و چند طلای کومیته جهان، تیم بیشتر در چشم بود، اما کاراته ایران همیشه در اوج بوده است.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.