پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

هروی: جای نگرانی نیست، کاراته در هانگژو می‌درخشد/ ذبیح‌ همچنان کاپیتان تیم است

سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: هرچند کاراته در آسیا پیشرفت زیادی داشته و کارمان در هانگژو سخت خواهد بود اما جای نگرانی نیست و در بازی‌های آسیایی هم می‌درخشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ شهرام هروی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط تیم ملی کاراته مردان ایران، اظهار داشت: شرایط خوبی و طبق برنامه پیش‌ می‌رویم و تمرینات را به صورت منظم پیگیری می‌کنیم. نفرات بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان، کنار هم در اردو حضور دارند و به دور از حاشیه، کارشان را دنبال می‌کنند.

وی افزود: مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی در چهار روز برگزار می‌شود و ما هفتم شهریورماه راهی هانگژو می‌شویم. کاراته ایران همواره در بازی‌های آسیایی نتایج درخشانی کسب کرده و همه اعضای تیم ایران، متمرکز شده‌اند تا دوباره در این رویداد مهم به بهترین نتایج برسند.

سرمربی تیم ملی کاراته ایران، بیان کرد: باید از مدت باقی مانده تا اعزام به هانگژو به خوبی استفاده کنیم و تمام تلاش ما این است تا خبرهای خوبی از تیم ملی کاراته ایران در هانگژو مخابره شود.

وی در خصوص رسیدن نفرات باتجربه (امیر مهدی‌زاده، بهمن‌عسگری، مهدی خدابخشی و سجاد گنج‌زاده) به ترکیب اصلی و حضور در هانگژو، توضیح داد: سه بازیکن ما سابقه حضور در بازی‌های آسیایی و کسب مدال در این رویداد را در کارنامه دارند. مهدی خدابخشی نیز که برای اولین بار در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند، کاراته کا باتجربه‌ایی است و انگیزه بالایی دارد.

هروی گفت: شرایط بازی‌های آسیایی هانگژو کمی متفاوت از گذشته است چراکه برخی کشورهای قاره کهن پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در کاراته داشته و کار را سخت‌تر می‌کنند، اما نگران نباشید چون کاراته ایران می‌خواهد دوباره بدرخشد.

وی در خصوص شکست ذبیح‌الله پورشیب در انتخابی بازی‌های آسیایی و شرایطش برای آینده، گفت: او همچنان کاپیتان تیم ملی است و بعد از انتخابی نیاز به چند روز استراحت داشت. طی این سال‌ها هر جا کاراته به موفقیت رسیده، پورشیب نقش پررنگی داشته است.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.