پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

هروی: همه آزادی‌خواهان جهان باید اقدام وحشیانه اسرائیل را محکوم کنند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: جامعه ورزش نباید نسبت به جنایات رژیم صهیونستی بی‌تفاوت باشد، چون کشوری مسلمان در گوشه‌ای از دنیا مدت‌هاست مورد ظلم واقع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته، سید شهرام هروی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ضمن آرزوی آرامش برای همه مردم جهان به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی حدود ۷۴ سال با جنایت، خشم و ترور مخصوصا در سال‌های اخیر در غزه مردم فلسطین را در محاصره خود قرار داده و اجازه استفاده از کوچک‌ترین امکانات و قوانین حقوق بشری را به مردم فلسطین نداده است.

سرمربی تیم ملی کاراته از همه چهره‌های دنیا و آزادی‌خواهان دعوت به محکوم کردن اقدام وحشیانه رژیم صهیونستی کرد و افزود: امیدواریم شاهد روزی باشیم تا انشاالله اتفاقات خوبی صورت گیرد تا بساط این رژیم کودک‌کش جمع شود.

وی با اشاره به مراسم تجمع جامعه ورزش کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین وغزه، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی وحشی‌ترین رژیم تاریخ است که به سادگی جان کودکان را می‌گیرد. آن‌ها باید این حملات را متوقف کنند چون این کار نقض حقوق بشر است.

سرمربی تیم ملی کاراته با تاکید بر این‌که جامعه ورزش نباید نسبت به این اتفاقات بی‌تفاوت باشد، خاطرنشان کرد: کشوری مسلمان در گوشه‌ای از دنیا مدت‌هاست مورد ظلم واقع شده و جامعه ورزش نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نیست و مسئولیت خود را با حضور پرشور و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌خوبی نشان داده است.

وی با بیان این‌که مردم ایران همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند، اظهار داشت: جامعه ورزش در فضای داخلی و بین‌المللی همواره در حمایت‌ها نقش داشته و پرچم مبارزه با رژیم غاصب را جامعه ورزش بالا برده و پیام ایران را به گوش جهانیان رسانده است.

هروی با اشاره به این‌که اتفاقی که این‌روزها درغزه در حال رخ دادن است، دل هر انسانی را به درد آورده است، بیان کرد: از ابعاد مختلف، بیمارکُشی که رژیم صهیونیستی به راه انداخته جای هیچ بحثی نمی‌گذارد، چراکه در طول تاریخ، بیمارکشی دست جمعی ندیده بودیم.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.