پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

همگام با قهرمانان کاراته ایران/قهرمانان پاراکاراته در اندیشه تصاحب سکوی قهرمانی

لاله خالق/ اختصاصی ستارگان کاراته

فدراسیون کاراته باز هم با تکرار اشتباهی دوباره همانند دور نخست رقابتهای پاراکاراته آسیا ترجیح داد در بدعتی نادرست بدون انتخابی و تشکیل اردو پس از دقیقه نود اقدام به  اعزام قهرمانان پاراکاراته کند.  

به گزارش “پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته” فدراسبون کاراته در تصمیمی عجیب و حیرت آور پس از پایان مهلت ثبت نام تیم های ملی کاراته جهت حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا، باز هم مانند دور قبل رقابتهای آسیا، اقدام به تشکیل تیم ملی پاراکاراته بدون برگزاری انتخابی قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی کرد‌.

اقدامی که قاطع کارشناسان آن را ناشی از بی برنامگی مطلق فدراسیون و ضعف مدیریت می دانند.

علیرغم عدم برگزاری انتخابی، فدراسیون کاراته پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام کرد معصومه ایجی، رحیم گل محمدی، ابوالفضل چهرقانی، حافظ حافظی کیا، محمدرضا بقائی، فرزاد صفوی اعضای تیم ملی پاراکاراته اعزامی به دومین دوره رقابتهای پاراکاراته آسیا هستند که هدایت آنها را مجید صافی و احد شاهین در بخش مردان و ریحانه نصیری در بخش بانوان به عهده دارد.

دور نخست این رقابتها سال گذشته برای نخستین بار در آسیا برگزار شد که کاراته ایران در جمع ۵ کشور شرکت کننده با طلای حافظ حافظی کیا پس از عربستان، قزاقستان و ازبکستان در رده چهارم قرار گرفت.

براساس سایت برگزاری رقابتهای پاراکاراته تاکنون ثبت نام ۱۵ کاراته کا از ۶ کشور قطعی شده است.

عربستان با ۶ نماینده، ایران ۳ نماینده، قزاقستان و هند هریک با ۲ نماینده و هنگ کنگ و فلسطین هریک با یک شرکت کننده در این رویداد حضور خواهند داشت ضمن آنکه بدلیل آنکه  هنوز ثبت نام دو نماینده دیگر ایران و ۳ نماینده عربستان قطعی نشده در لیست انتظار قرار دارند.

بر این اساس تنها نام معصومه ایجی، ابوالفضل چهرقانی و فرزاد صفوی در لیست شرکت کنندگان ثبت گردیده است و نام محمد رضا بقایی و رحیم گل محمدی همچنان در لیست انتظار است اما نام حافظ حافظی کیا نه در لیست ثبت نام قطعی شده ها و نه در لیست انتظار به چشم نمی خورد.

 رده کم توان ذهنی بانوان کلاس K21

معصومه ایجی نماینده پاراکاراته ایران است.

در این رده تنها قهرمان پاراکاراته ایران ثبت نام شده است که مطابق برنامه اعلام شده شنبه ۳۱ تیر ماه در روز دوم رقابتها از ساعت ۱۵ به وقت مالزی( ۱۹:۳۰ به وقت ایران) به روی تاتامی می رود.

رده نابینایان و کم بینایان مردان کلاس K10

ابوالفضل چهرقانی نماینده پاراکاراته کشورمان است.

در این رده ۳ قهرمان پاراکاراته از فلسطین، عربستان و هند رقیبان چهرقانی هستند که شنبه ۳۱ تیر ماه در روز دوم رقابتها از ساعت ۱۵ به وقت مالزی( ۱۹:۳۰ به وقت ایران) به روی تاتامی خواهند رفت.

رده کم توان ذهنی مردان کلاس K22

فرزند صفوی نماینده پاراکاراته ایران است.

در این رده که به جز صفوی دو نماینده از عربستان ثبت نام کردند رقابتها شنبه ۳۱ تیر ماه در روز دوم رقابتها از ساعت ۱۵ به وقت مالزی( ۱۹:۳۰ به وقت ایران) آغاز می شود.

در رده نابینایان و کم بینایان مردان کلاس K21 که نام محمد رضا بقایی در لیست انتظار درج گردیده علاوه بر حضور ابوالفضل چهرقانی و نمایندگان فلسطین، عربستان و هند که ثبت نام آنها قطعی شده کاراته کای عربستانی نیز در لیست انتظار حضور دارد.

در رده کم توان ذهنی مردان کلاس K21 که در لیست انتظار نام رحیم گل محمدی ثبت نام شده است  علاوه بر نماینده هند که ثبت نام وی قطعی شده کاراته کای عربستانی نیز در لیست انتظار حضور دارد.

لاله خالق

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.