پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

گلشادنژاد از رسیدن به مدال بازماند

بانوی کاراته‌کا وزن ۶۱ کیلوگرم ایران از رسیدن به مدال در بازی‌های آسیایی بازماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از خبرنگار اعزامی ایرنا، امروز جمعه و در دومین روز رقابت‌های کاراته بازی‌های آسیایی هانگژو، آتوسا گلشادنژاد قهرمان آسیا در نخستین گام و در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم بانوان به مصاف سارا الامری از امارات رفت و چهار بر یک برنده شد و به دور دوم صعود کرد. گلشادنژاد چندی پیش در فینال قهرمانی آسیا نیز همین حریف اماراتی را در فینال شکست داده بود. هدایت تیم کاراته امارات را وحید خواجه حسنی از مربیان مطرح کشورمان برعهده دارد.

گلشادنژاد در یک چهارم نهایی با تی ناگون از ویتنام روبه‌رو شد و در حالیکه تا ثانیه پایانی از حریف دو بر یک پیش بود، این مبارزه به تساوی دو بر دو رسید و در هانتی (رای داوران) نماینده ویتنام برنده اعلام شد. این در حالی است که گلشادنژاد در طول مبارزه، عملکرد بهتری داشت و حملات بیشتری را انجام داد. نماینده ویتنام در نیمه نهایی نیز مقابل حریفی از قزاقستان صاحب برتری شد و به فینال رسید تا آتوسا به جدول شانس مجدد برسد.

کاراته‌کا کرمانشاهی کشورمان در جدول شانس مجدد، رقیبی از ماکائو را دو بر صفر مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی رسید و سپس در رده‌بندی با آسل کانای از قزاقستان مصاف داد و یک بر صفر بازنده شد تا دستش از رسیدن به مدال بازبماند.

پیش از این سجاد گنج‌زاده در سنگین وزن مردان به فینال رسید و تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا با نماینده قرقیزستان روبه‌رو می‌شود.

روز گذشته نیز، بهمن عسگری و مبینا حیدری از دور مسابقات کنار رفتند.

رقابت‌های کاراته بازی‌های آسیایی هانگژو، شنبه و یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت. روز شنبه، امیر مهدی‌زاده در منهای ۶۷ و مهدی خدابخشی در منهای ۸۴ مردان و فاطمه سعادتی در منهای ۵۵ زنان روی تاتامی می‌روند.

یکشنبه نیز، سارا بهمنیار به‌عنوان آخرین نماینده ایران در منهای ۵۰ کیلوگرم زنان به مصاف حریفان خود می‌رود.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.