پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

گلشادنژاد: باید سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنم؛ حریفان قدری در پاریس داشتم

بانوی کاراته‌کا ایران پس از کسب مدال طلای لیگ جهانی پاریس، گفت: حریفان قدری در این مسابقات داشتم که خوشبختانه به موفقیت رسیدم و باید همین روند را ادامه بدهم و به سهمیه مسابقات جهانی برسم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از ایرنا، لیگ جهانی کاراته‌وان فرانسه به مدت سه روز در پاریس برگزار شد و تیم ایران به سه مدال(طلا، نقره و برنز) دست یافت.

آتوسا گلشادنژاد که چندی پیش قهرمان آسیا شده بود در لیگ جهانی هم به مدال طلا دست یافت. مبینا حیدری نقره گرفت و علی مسکینی هم صاحب مدال برنز شد.

گلشادنژاد در گفت‌وگو با ایرنا درباره کسب مدال طلای لیگ جهانی گفت: خوشحالم که ثمره تلاش‌هایم را گرفتم. حریفان مطرح و سختی در پاریس داشتم که با تلاش فراوان به مدال طلا دست یافتم. نفرات یک تا ۳۲ رنکینگ جهان در این رویداد به میدان رفتند و واقعا رسیدن به مدال در آن دشوار بود.

وی افزود: این مدال طلا برایم ارزش زیادی دارد، چون واقعا مسابقات سطح بالایی داشت و همه بزرگان در آن روی تاتامی رفتند.

گلشادنژاد اضافه کرد: اکنون می‌خواهم در مرحله بعدی لیگ جهانی که حدود ۴۰ روز دیگر در ترکیه برگزار می‌شود نیز حضور یافته و به مدال برسم تا سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنم. پیکارهای جهانی از این پس سهمیه‌ای خواهد بود و برای رسیدن به آن باید در رنکینگ جهانی در جایگاه مناسبی باشیم. البته با طلای لیگ جهانی پاریس، قطعا رنکینگ من بهتر از گذشته خواهد بود اما نمی‌خواهم مسابقات را از دست بدهم. اکنون در رده ۲۸ هستم که حتما با به‌روزرسانی آن به جایگاه ۱۲ تا ۱۵ خواهم رسید.

ملی‌پوش جوان و پرافتخار کاراته ایران افزود: خیلی مهم است که در مسابقات مهم حضور داشته باشیم تا هم جایگاه خود را در رنکینگ بهبوده ببخشیم و هم با بهترین‌های جهان مبارزه کنیم.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.