پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

گلشادنژاد: مانند حریفانمان نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتر داریم

بانوی مدال‌آور وزن ۶۱- و قهرمان کاراته آسیا گفت: نیاز به مسابقات تدارکاتی بیشتری داریم تا از نظر فنی بالا بیاییم. خیلی از حریفانمان به کشورهای دیگر برای کمپ تمرینی سفر می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته آتوسا گلشادنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ از سطح مسابقات پس از قهرمانی و کسب مدال طلای کاراته آسیا گفت: سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود به این دلیل که امسال بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی را در پیش داریم.

خداروشکر توانستم در این دوره از رقابت‌ها در مقابل حریف اردنی ، رقیب قزاقستانی که قهرمان سال گذشته آسیا و نماینده چین که برنده مدال برنز المپیک توکیو بود به برتری برسم و در فینال با نتیجه سه بر صفر مدال طلا را بدست بیاورم.

گلشادنژاد از شرایط میزبانی مالزی گفت: میزبانی مالزی بسیار خوب بود و از تمامی شرایط راضی بودیم ، یک هفته زودتر آمدیم تا با آب و هوا سازگاری پیدا کنیم.

 خدا را شاکرم که توانستم مقام آور باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه توانسته قهرمان کاراته آسیا شود و مدال طلا کسب کند، می‌تواند الگوی خوبی برای دختران سرزمینمان باشد گفت: کسانی که می‌خواهند موفق شوند رده سنی نباید برایشان اهمیتی داشته باشد، در هر سن چیزی که در افکار می‌پرورانند باید باورشان داشته باشند زیرا که روزی به حقیقت تبدیل می‌شود.

بانوی مدال آور کشورمان از انتظاراتش از مسئولین گفت: نیاز به مسابقات تدارکاتی بیشتری داریم، تا از نظر فنی بالا بیاییم.

خیلی از حریفانمان به کشورهای دیگر برای کمپ تمرینی سفر می‌کنند. 

خداروشکر فدراسیون کاراته کمک می‌کند، تیم روسیه دو هفته قبل به ایران آمد و ما با آن‌ها مسابقه تدارکاتی انجام دادیم و این بازی رو روند مسابقه ما تاثیر گذاشت.

نیاز به مسابقات بیشتری داریم تا نتایج بهتری را کسب کنیم و تجربه کسب کنیم.

امیدوارم در بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه را کسب کنم.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.