پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

گنج‌زاده و اباذری برگزارکننده دیدار فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم

فردا در روز پایانی آخرین مرحله لیگ سری آ سال ۲۰۲۳ به میزبانی پرتغال، گنج زاده و اباذری در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم و مبینا کاویانی برای کسب نشان برنز وزن ۶۸_کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، امروز در روز پایانی مرحله مقدماتی لیگ سری آ پرتغال ۲۰۲۳، معصومه محسنیان در وزن ۵۰_کیلوگرم پس از قرعه استراحت ۵ بر ۰ مقابل نماینده لهستان به پیروزی رسید، سپس در جدال با لوسین باس از فرانسه ۴ بر ۰ به برتری رسید اما در دور چهارم ۲ بر ۰ نتیجه را به اوا رودریگرز لوردو واگذار کرد و با باخت این کاراته کای اسپانیایی مقابل صوفیا بودربانه دارنده طلا و برنز اروپا از فرانسه در نیمه نهایی از راهیابی به جدول شانس مجدد بازماند.

زینب جعفرنژاد دیگر کاراته کای کشورمان در وزن ۵۵_کیلوگرم ابتدا ۰ بر ۰ در هانتی مقابل نماینده اکراین به برتری رسید اما در دور دوم ۲ بر ۰ نتیجه را به اسما شریف از فرانسه واگذار کرد و با باخت شریف به نماینده اسلوونی، جعفرنژاد نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فردا در روز پایانی لیگ جهانی سری آ پرتعال از  ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی ( ۱۸ به وقت ایران) رقابتهای فینال  و کسب مدال برنز برگزار خواهد شد.

بر همین اساس ابتدا مبینا کاویانی به روی تاتامی خواهد رفت تا برای کسب مدال برنز وزن ۶۸_کیلوگرم با لئا ووکجا از کرواسی مبارزه کند و سپس سجاد گنج زاده و صالح اباذری در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم به مصاف هم خواهند رفت.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.