پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

نقل از خبرگزاری تسنیم

هدایت یکی از تیم‌های پایه کاراته به فردی سپرده شده که در چند سال اخیر همواره مسئولان این فدراسیون را با فحاشی‌ مورد خطاب قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرانجام پس از ماه‌ها کادرفنی تیم‌های ملی کاراته از سوی سعید نیکوخصلت مدیر تیم‌های ملی کاراته معرفی شدند و در میان تعجب نام یکی از مربیانی که در سال‌های اخیر همواره در فضای مجازی بدترین توهین‌ و بی‌احترامی‌ها را به رئیس فدراسیون کاراته انجام داده بود به عنوان سرمربی یکی از تیم‌های پایه دیده شد.

اتفاق عجیبی که مشخص نیست که چه دلایلی پشت آن وجود دارد و با چه متر، معیار و منطقی، مجید عبدالحسینی به عنوان سرمربی یکی از مهمترین رده‌های سنی فدراسیون کاراته انتخاب شده است.

این سبک انتخاب مربی برای تیم‌های ملی این برداشت را به وجود می‌آورد که برای مربی شدن در تیم‌های ملی باید بدترین الفاظ و تهمت‌ها را به رئیس، کادرفنی تیم‌های ملی و خانواده این رشته نسبت داد تا شانس‌تان برای انتخاب شدن بالاتر برود. آیا در رشته‌ای که مبنای آن احترام است و با احترام شروع شده و به پایان می‌رسد، این نحوه انتخاب مربی چه توجیه‌ای دارد؟

آیا وسواسی که رئیس فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص انتخاب کادرفنی تیم‌های ملی عنوان می‌کرد، این بود؟ با چه توجیهی قرار است آینده سازان کاراته ایران در کنار مربی‌ای قرار بگیرند که در فضای مجازی در خصوص اتفاقاتی که مد نظرش نیستند، با لفظی بد و فحاشی صحبت می‌کند؟ قطعاً هیچ‌کس را نمی‌توان از نقد کردن بر حذر داشت، اما اینکه نقد را با فحاشی همراه کرد و به عنوان پاداش سرمربیگری یکی از تیم‌های ملی را به او داد، بدعت بدی در کاراته ایران به شمار می‌رود.

از مسئولان فدراسیون کاراته انتخاب چنین گزینه‌ای بسیار بعید بود و این یعنی در فضای مجازی (و شاید هم حقیقی) فحاشی کن و پست بگیر!

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.