پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

اقدسی: کاراته آسیا به قهرمانی کومیته تیمی ایران عادت کرده/ طلای قاره کهن را می‌خواهم

ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کاراته گفت: رسیدن به تیم ملی کاراته ایران بسیار سخت‌تر از حضور در میدان آسیایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته پوریا اقدسی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تمرینات تیم ملی کاراته اظهار داشت: از اردیبهشت ماه تمرینات را آغاز کردیم و همه چیز خوب و روی برنامه پیش رفته و با توجه به کادرفنی با کیفیتی که بالای سر تیم حضور دارد، تمام بازیکنان از جمله خود من سرشار از انگیزه هستیم تا بتوانیم در رقابت‌های مالزی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی افزود: این سومین تجربه من در قهرمانی آسیا است که از مجموع دو حضور قبلی که در ۵۵ کیلوگرم روی تاتامی رفتم موفق به کسب یک مدال برنز در بخش انفرادی شده‌ام و این بار فقط به طلا فکر می‌کنم.

ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کاراته درباره شرایط سخت رقابت‌های انتخابی تصریح کرد: واقعا رسیدن به پیراهن تیم ملی کاراته کار بسیار سختی است و اغراق نیست اگر بگوییم حتی از حضور در میدان آسیایی دشوارتر است. در رشته ما مبارزات رو در رو ملاک برتری در هر وزن است و کاراته کا باید به قدری تلاش کند تا وقتی به پیراهن مقدس تیم ملی میرسد انگار چند رقابت بین المللی را پشت سر گذاشته.

کاراته کای ۲۲ ساله ایران درباره حضور علی دایی در اردوی این تیم گفت: حضور اسطوره فوتبال ایران برای ما بسیار روحیه بخش بود. وقتی کسی که الگوی ورزشی بسیاری از جوانان است در تمرینات حاضر می‌شود و تجریبات خود را با ما در میان میگذراد واقعا تاثیر بسزایی روی بچه‌ها دارد. این خودش نوعی حمایت است و به شخصه از حضور گرم و صمیمی علی آقا تشکر و قدردانی می‌کنم.

اقدسی در واکنش به این سوال که چقدر امیدوار است تیم ایران بهتر از دوره قبل نتیجه بگیرد، اظهار کرد: کاراته آسیا به قهرمانی کومیته تیمی ایران عادت کرده، اما در بخش انفرادی باید نهایت تلاش خود را به کار ببریم تا نتایجی بهتر از دوره قبل کسب کرده و از اعتبار کاراته دفاع کنیم. ما سنسی شهرام هروی که یکی از بهترین مربیان دنیا است را در تیم خود داریم و با اتکا به توانایی فنی بازیکنان و تجربه استاد هروی برای فتح قاره کهن تلاش می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون تعارف باید بجنگیم تا برخی کمبود‌ها مانند بازی تدارکاتی را جبران کنیم، اما نباید تمرکز خود را معطوف این مشکلات کنیم و باید نگاهمان رو به جلو باشد. سکو‌های آسیا را برای ما کنار نگذاشته‌اند، اما بهتر است آنقدر آماده باشیم که تمام حاضرین در سالن مسابقات به شنیدن سرود مقدس کشورمان عادت کنند.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.