پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

بهرامی: شایسته سالاری در کاراته بانوان حرف اول را می‌زند/ انگیزه جوان‌ها هر غیرممکنی را ممکن می‌کند

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تغییر نسل همیشه کار سختی بوده، اما باید قبول کنیم که جوان‌ترها همیشه انگیزه‌ای دارند که می‌تواند هر غیرممکنی را ممکن کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ لیلا بهرامی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: از اعتماد مسئولان فدراسیون کاراته و مدیر سازمان تیم‌های ملی تشکر می‌کنم که میان تمام گزینه‌هایی که برنامه داده بودند به من اعتماد کردند و حالا باید با تلاش و کار بیشتر برای کاراته بانوان تلاش کنم.

*هنوز تاریخ دقیق آغاز اردو‌ها مشخص نیست

وی در خصوص انتخاب دستیار خود افزود: من نام یکی از همکاران خوبم که می‌توانم با او همکاری داشته باشم را به سازمان تیم‌های ملی اعلام کرده‌ام. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف حضور او در تیم مشخص شود تا کار را برای درخشش در قهرمانی آسیا که اواخر شهریور در چین برگزار می‌شود، پرقدرت آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان درباره شرایط حضور در اردو گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور را به عنوان انتخابی تیم ملی در نظر می‌گیریم. نفرات برتر به همراه کاراته‌کا‌هایی که کمیته فنی انتخاب کند به اردو می‌آیند و مطمئن باشید شایسته سالاری در تیم ملی کاراته بانوان حرف اول را خواهد زد. البته هنوز تاریخ دقیق آغاز اردو‌ها مشخص نیست که متعاقباً اعلام خواهد شد.

*نباید حتی یک روز را هم از دست بدهیم

بهرامی درباره اینکه نسل جدید وارد کاراته ایران شده است، اظهار داشت: تغییر نسل همیشه کار سختی بوده، اما باید قبول کنیم که جوان‌ترها همیشه انگیزه‌ای دارند که می‌تواند هر غیرممکنی را ممکن کند. البته باید باتجربه‌ها و کسانی که جایگاه خوبی در رنکینگ دارند هم در کوران مسابقات نگه داریم و در مجموع از تمام نیروی انسانی کاراته بانوان بهره می‌بریم.

وی در پایان حاطرنشان کرد: الان کار ما شروع شده و دیگر نباید حتی یک روز را هم از دست بدهیم، چون رقابت‌های حساسی در پیش است. می‌توانیم در سایه اتحاد و آرامش تمام برنامه‌های خود را عملی کنیم و باعث سربلندی کاراته ایران در میادین مختلف باشیم.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.