پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

حسنی‌پور: تا ۲۰۲۵ با فدراسیون کاراته هنگ‌کنگ قرارداد دارم/ با ۲ ورزشکار مرد و ۵ زن در قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم

مربی ارشد کومیته تیم ملی هنگ کنگ گفت: یکی از هدف‌های امسال قهرمانی آسیاست، اما بازی‌های آسیایی هدف بزرگتر و مهمتری محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ سعید حسنی‌پور در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم‌ملی کاراته هنگ‌کنگ، اظهار داشت: همه دعوت‌شدگان به اردو در حال تمرین هستند تا برای مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی که دو هفته دیگر برگزار می‌شود، آماده شوند. در این رقابت‌ها دو بازیکن در بخش مردان داریم، ولی در بانوان با ترکیب کامل پنج نفره روی تاتامی آسیایی حاضر می‌شویم.

وی افزود: دوره گذشته یک برنز در بخش زنان و یک برنز تیمی ارزشمند بانوان کسب کردیم و تلاش‌مان این است که نتایجی بهتر از دوره قبل به دست بیاوریم. خیلی زحمت کشیده‌ایم و باید نتیجه حضور در پریمیرلیگ‌های مختلف و تمرینات سخت‌مان را در قهرمانی آسیا ببینیم.

مربی ارشد کومیته تیم ملی هنگ کنگ درباره کسب مدال در لیگ جهانی مراکش تصریح کرد: این رقابت‌ها با سیستم جدیدی که فدراسیون جهانی در نظر گرفت برگزار شد و در کومیته برای اولین بار یک مدال برنز گرفتیم. واقعاً حرکت تیم رو به جلو است و حس می‌کنم هر روز بهتر از روز قبل شده‌ایم و این موضوع به وضوح قابل مشاهده است.

حسنی پور درباره رنکینگ کاراته کا‌های هنگ کنگ گفت: رنک بازیکنان بهتر شده و یک نفر از آن‌ها رنک ۵ دنیا است که برای ما بسیار موضوع قابل توجهی است و مطمئن باشید شرایط بهتر از این هم خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرایط روحی تیم خوب است و تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهیم و فاز نهایی آماده سازی را تکمیل می‌کنیم. یکی از هدف‌های امسال قهرمانی آسیاست، اما بازی‌های آسیایی را هم پیش رو داریم که هدف بزرگتر و مهمتری محسوب می‌شود و می‌خواهیم خیلی قوی به استقبال مسابقات مختلف برویم و برنامه داریم.

حسنی پور در خصوص زمان اتمام قرارداد خود خاطرنشان کرد: از سال ۲۰۲۱ همکاری‌ام با فدراسیون کاراته هنگ‌کنگ را آغاز کردم و تا سال ۲۰۲۵ هم قرارداد دارم.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.