پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

در آستانه انتخابات فدراسیون آسیا؛ برگزاری آخرین نشست هیات رئیسه

لاله خالق/ اختصاصی ستارگان کاراته

هیأت رئیسه فدراسیون آسیا پیش از انتخابات این فدراسیون آخرین نشست خود را برگزار کرد.

به گزارش “پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته” و به نقل از سایت فدراسیون جهانی، هیأت رئیسه فدراسیون کاراته آسیا امروز سه شنبه در آستانه انتخابات این فدراسیون که قرار است فردا چهارشنبه ۲۸ تیر ماه برگزار شود، در ملاکای مالزی تشکیل جلسه داد.

این گردهمایی به ریاست ژنرال ناصر الرزوقی رئیس فدراسیون آسیا و با حضور آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی در ملاکا (مالزی) محل برگزاری نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد.

موضوع اصلی این نشست برگزاری کنگره انتخاباتی روز چهارشنبه بود که قرار است رئیس و هیأت رئیسه جدید فدراسیون آسیا انتخاب شوند.

با پایان دوره ریاست ژنرال ناصر الرزوقی، رئیس فعلی، و با توجه به رشد و توسعه کاراته در آسیا این فدراسیون مسیر رو به جلویی را برای آسیا، پیش بینی کرد.

آنتونیو اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی در پایان، عنوان کرد: فدراسیون کاراته آسیا نقش مهم و برجسته ای در موفقیت کاراته و همچنین پیشرفت فدراسیون جهانی در طول این سال ها داشته است.

وی در ادامه افزود: اطمینان دارد مسابقات قهرمانی آسیا به بهترین نحو برگزار خواهد شد و همچنین رشد و ارتقا کاراته در آسیا ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون جهانی در پایان از تلاش و حمایت های ژنرال ناصر الرزوقی رئیس فعلی فدراسیون آسیا تقدیر و تشکر کرد.

ترجمه و تنظیم: لاله خالق

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.