پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

سرمربی تیم کاراته رده‌های سنی: به مصدومان فرصت دادیم

سرمربی تیم کاراته نوجوانان و جوانان دختر گفت: به کاراته کا‌های آسیب دیده فرصت دادیم تا در مرحله آخر رقابت‌های انتخابی شانس خود را امتحان کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ فاطمه چالاکی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما درباره مرحله چهارم و نهایی انتخابی تیم‌های کاراته نوجوانان و جوانان دختر گفت: در رده سنی نوجوانان و جوانان بخش کومیته (مبارزه) ۹ وزن داریم که در هر وزن دو نفر به مرحله آخر مسابقات انتخابی دعوت شدند، اما در دو وزن چهار شرکت کننده داشتیم، چون در دوره‌های قبلی مسابقات انتخابی برخی از کاراته کا‌های این اوزان به علت آسیب دیدگی غایب بودند.

وی افزود: در واقع کادر فنی تیم رده‌های پایه به کاراته کا‌های مصدوم فرصت داد تا با بهبود شرایط جسمانی خود بتوانند در مرحله آخر رقابت‌های انتخابی شرکت کنند. خوشبختانه شرایط فنی کاراته کا‌ها در مسابقات انتخابی آخر خوب بود و توانستند عملکرد مطلوبی از خود نشان دهند.

سرمربی تیم کاراته نوجوانان و جوانان دختر با بیان اینکه با تیم کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند، گفت: تا مسابقات آسیایی ۶ مرحله اردوی تدارکاتی برنامه ریزی شده است. قبل از مسابقات انتخابی آخر دو مرحله از اردو‌ها در مازندران و سمنان برگزار شده و مرحله سوم تمرینات هم در تهران برپا شده است.

چالاکی افزود: مسابقه تدارکاتی نداشتیم، اما فدراسیون در نظر دارد، از پنج تا ۱۲ مرداد در صورت فراهم شدن شرایط، تیم را به مسابقات تدارکاتی روسیه یا ترکیه اعزام کند.
مسابقات کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا نیمه اول شهریور به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.