پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

شایعه‌ی تغییر در ترکیب کادرفنی تیم ملی!

محمد قدیمی/ اختصاصی ستارگان کاراته

اخبار غیررسمی و تاییدنشده حاکی از آن است که احتمالا ترکیب کادرفنی تیم ملی کاراته کشورمان، پیش از اعزام قهرمانان به بازیهای آسیایی تغییر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ با نزدیک شدن به زمانِ برگزاری بازیهای آسیایی، بار دیگر زمزمه‌های تغییر در ترکیب کادرفنی تیم ملی کاراته از گوشه و کنار شنیده میشود.

بر این اساس شایعاتی مبنی بر تغییر در ترکیب کادرفنی تیم ملی بانوان، حذفِ پگاه زنگنه مربی خوشنام و افتخارآفرینِ کاراته کشور و جایگزینیِ فردی دیگر با او، قوت گرفته است.

گفته میشود فردِ جایگزین، پیشتر نیز در سِمت مربی با فدراسیون طباطبایی همکاری داشته است.

کاپیتان زنگنه از شاخص‌ترین چهره‌های کاراته بانوان به شمار می‌رود که سالهای قبل و در کسوتِ بازیکن نیز افتخاراتِ فراوانی را برای ورزش کشور رقم زده بود. او از گذشته تا حال، در هر دو سِمتِ کاپیتان و مربی، همواره ستونِ مستحکم و نقطه‌ی قابل اتکای تیم ملی بوده است و بنابراین، صحتِ شایعاتِ اخیر، بسیار بعید و دور از ذهن به نظر میرسد.

گذشته از اینها، فدراسیون طباطبایی در چند رقابتِ اخیر و در برخی رده‌های سنی پایه، بدترین و ضعیف‌ترین نتایجِ ممکن را برای کاراته‌ی ایران به ثبت رساند بی‌آنکه عواملِ شکست را از ترکیبِ کادرفنی کنار بگذارد. از اینرو و با توجه به اینکه نتایج حاصل برای کاراته بانوان (بزرگسالان) به مراتب بهتر از برخی رده‌های مذکور بوده است، تثبیت و حمایتِ کادرفنی این رده، منطقی‌ترین و معقول‌ترین گزینه قلمداد میشود.

گفتنی است تا این لحظه، هیچ نهاد رسمی یا مقام مسئولی، صحت شایعاتِ مذکور را تایید یا تکذیب نکرده است.    

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.