پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

بیست و دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا، مانیل فیلیپین ۲۰۲۴

صادقی به مدال برنز رسید

در دومین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا در فیلیپین، ابوالفضل صادقی در کاتای انفرادی جوانان به مدال برنز این بخش دست یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، دومین روز پیکارهای قهرمانی آسیا با برگزاری رقابتهای کاتا انفرادی جوانان پیگیری شد که در بخش پسران ابوالفضل صادقی در دور اول با امتیاز ۳۸.۲ ترشین از قزاقستان را که امتیاز ۳۵.۹ را بدست آورد، شکست داد.
در دومین دیدار صادقی با امتیاز ۳۷.۷
برابل میتام الاکم از عربستان با امتیاز ۳۷.۱ به برتری رسید.
سومین مبارزه صادقی با پوترا دیاندرا از اندونزی بود که صادقی امتیاز ۳۷.۹ و حریف اندونزی امتیاز ۳۹.۳ را بدست آورد تا صادقی در جدول شانس مجدد به مبارزات ش ادامه دهد.

در این گروه ابوالفضل صادقی امتیاز ۳۸.۵ و عمر صالح از کویت امتیاز ۳۷.۷ را کسب کرد تا نماینده کشورمان به دیدار رده بندی راه یابد.

در بازی رده بندب صادقی با امتیاز ۳۹.۳۰ بر
دونگ دین از ویتنام با امتیاز ۳۷.۶۰ غلبه کرد و مدال برنز این بخش را بر گردن آویخت.

در بخش دختران هم یکتا داوری ابتدا حریفی از هند را با امتیاز ۳۸.۰ مقابل ۳۵.۸ مغلوب کرد. در دومین دیدار ۴۰ بر ۳۸.۸ مغلوب نماینده ویتنام شد.
در جدول شانس مجدد ابتدا کاتارویی از برونئی را با امتیاز ۳۷.۹ بر ۳۵.۳ پشت سر گذاشت اما در دیدار رده بندی با امتیاز ۳۸.۳ به ۳۹.۱ نتیجه را به کاتارویی از کشور میزبان واگذار کرد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.