پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

طباطبایی: تولید در ورزش می تواند در زمینه پرورش ورزشکار و مربی باشد

رییس فدراسیون کاراته گفت: در ورزش باید به مقوله تولید توجه ویژه شود، این تولید می تواند در زمینه پرورش ورزشکار و مربی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ سید حسن طباطبایی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته در خصوص نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری به “جهش تولید با مشارکت مردم” عنوان داشت: صحبت های مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۳ به جهش تولید با مشارکت مردم مورد توجه اهالی ورزش است و تمام ارکان ورزش در جهت تحقق این شعار گام خواهند برداشت.

وی افزود: در ورزش باید به مقوله تولید توجه ویژه شود. این تولید می تواند در زمینه پرورش ورزشکار و مربی باشد. البته برای انجام این کار نیاز به برنامه‌ریزی اصولی و توجه به زیر ساخت‌ها است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: ورزش ایران از نظر نیروی انسانی غنی است و استعدادهای بیشماری در تمامی رشته‌ها از جمله کاراته در آن وجود دارد. همین ظرفیت غنی در نیروی انسانی وجه تمایز ورزش ما با بسیاری از کشورهای منطقه است.

رییس فدراسیون کاراته در پایان یاداور شد: با تمام این تفاسیر تحقق شعار سال در ورزش ایران قطعا محقق خواهد شد. در رشته‌ای مانند کاراته در زمینه پرورش ورزشکاران و مربیان اقدامات خوبی صورت گرفته و باید با سرعت بیشتری ادامه یابد. توجه به این مهم اینده ورزش را در دو بخش قهرمانی و همگانی بیمه خواهد کرد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.