پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

طباطبایی: کاراته همدان ظرفیت ایده‌آلی دارد

رئیس فدراسیون کاراته گفت: رشته کاراته در همدان با مدیریت صحیح به جایگاه ایده‌آلی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سیدحسن طباطبایی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات کاراته همدان اظهار کرد: رئیس هیات همدان از مدیران دلسوز کاراته کشور محسوب می‌شود، ما همه یک تیم و خانواده هستیم که برای اعتلای ورزش و برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان تلاش می‌کنیم.

وی عنوان کرد: هفته آینده تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود که نیمی از نفرات را بانوان تشکیل می‌دهند، کمتر رشته‌ای چنین قابلیتی را دارد و این یک ویژگی برای دختران کاراته‌کا محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه این رشته ورزشی پتانسیل بالایی دارد و ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران نیز موضوع مهمی است که نیاز به هم‌افزایی دارد، افزود: امروز باید نسبت به گذشته بیشتر کار کنیم، چون اهالی ورزش در صف اول خدمت به جوانان این دیار هستند.

‌وی اظهار کرد: با قاطعیت می‌گویم که یک بچه از مربی بیشتر از پدر و مادر الگو می‌گیرد و باید مربیان به این امر توجه کنند.

طباطبایی ادامه داد: موضوع اعتقادات و اخلاق‌مداری خیلی مهم است و همواره در اردوهای تیم ملی به آن تاکید داریم، زندگی بسیاری از قهرمانان بزرگ جهان و المپیک را که می‌خوانیم، پی به این می‌بریم که  پایبندی به اخلاق حرفه‌ای برای آنها خیلی مهم بوده است.

وی با بیان اینکه خروجی کار در تاتامی صریح و سریع مشخص می‌شود، اضافه کرد: در همدان یکی از بهترین روسای هیات‌ها را در اختیار داریم. همدان عصای دست فدراسیون است، چون هم در بحث فنی و هم در بحث اجرایی از این استان کمک می‌گیریم.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.