پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

مثبت و منفی‌های دوره‌ی بازآموزی مربیگری

کلاس بازآموزی مربیان کاراته جهت شرکت در رقابتهای داخلی سال جاری، امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ با استقبال جمع کثیری از مربیان، بصورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ در دوره‌ی مذکور، اصول پایه و مقدماتی مربیگری، مقررات سازمان لیگ در خصوص رقابتهای آتی و همچنین مهمترین و جدیدترین قوانین داوری کاراته برای مربیان شرکت‌کننده، توضیح داده شد.

نکته‌ی مثبتِ این سمینار، تصمیم صحیح و سنجیده‌ی فدراسیون کاراته در خصوصِ برگزاریِ آنلاینِ دوره بود که توانست هزینه‌های شرکت‌کنندگانِ شهرستانی را به شکلی چشمگیر کاهش داده و علاوه بر آن، صرفه‌جویی‌های لازم را در وقت و انرژی آنها نیز به عمل آورد.

از سوی دیگر، اختلالاتِ مربوط به اینترنت و قطع و وصل شدن‌های پی در پی، بخشِ اعظمِ توضیحاتِ جواد سلیمی در خصوص جدیدترین قوانین داوری کاراته و نیز اظهارات کوروش گنجی دبیر سازمان لیگ پیرامون مقررات این سازمان را بی‌مخاطب گذاشت.

بنابراین پیشنهاد میشود با توجه به اهمیتِ مباحثِ از دست رفته و نیز هزینه‌ای که مربیان برای شرکت در این دوره متحمل شده‌اند، ویدیوی کاملِ سمینار مذکور در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

محمد قدیمی

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.