پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان/۱۰۰ روز مانده به آغاز رقابتهای قهرمانی جهان بوداپست ۲۰۲۳

با نزدیک شدن به مرز ۱۰۰ روز مانده به آغاز  مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در سال ۲۰۲۳ هیجان هم رو به افزایش رفت.

به گزارش “پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته” فدراسیون جهانی در گزارشی که بر روی وبسایت خود منتشر کرد نوشت: انتظار می رود مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان ۲۰۲۳ که  برنامه ریزی شده است از ۲۴ تا ۲۹ اکتبر به میزبانی بوداپست (مجارستان) برگزار شود با حضور برترین های کاراته دنیا که برای کسب عنوان قهرمانی جهان به پایتخت مجارستان سفر خواهند کرد. یکی از بزرگترین رویدادهای کاراته در جهان رقم خورد.

در حالی شمارش معکوس برای مسابقات قهرمانی جهان آغاز شده است که کمتر از ۱۰۰ روز  به آغاز این رویداد هیجان‌انگیز که قرار است در ورزشگاه باشکوه پاپ لازلو بوداپست برگزار شود، باقی مانده است.

اگرچه ثبت نام ورزشکاران از هفته دیگر آغاز می شود اما علاقه مندان می توانند بلیط های خود را برای تماشای  این رویداد از هم اکنون تهیه کنند.

نه تنها پیش بینی می شود این دوره از  مسابقات قهرمانی جهان در بوداپست به رکورد بزرگ ترین رویداد کاراته دست یابد.  که حتی با توجه به اینکه این دوره آخرین مسابقات جهانی است که با ساختار فعلی عدم جداسازی رقابتهای انفرادی و تیمی برگزار می شود. این رشته در مجارستان تاریخ ساز خواهد شد.  

در آخرین دوره پیکارهای قهرمانی بزرگسالان جهان که در سال ۲۰۲۱ در دبی (امارات متحده عربی) برگزار شد. ژاپن با ۷ مدال از جمله ۳ طلا در صدر جدول توزیع مدال قرار گرفت. مصر و اسپانیا نیز به ترتیب با ۸ و ۵ مدال عملکرد تحسین برانگیزی را به ثبت رساندند. در این رویداد برخی از بزرگترین قهرمانان جهان از جمله ریو کیونا از ژاپن، ساندرا سانچز از اسپانیا، داگلاس بروس از برزیل و ایرینا زارتسکا از آذربایجان تاج قهرمانی را بر سر گذاشتند.

ترجمه و تنظیم: لاله خالق

    تلگرام
    ایمیل
    توییتر
    واتساب

    نظرات بسته شده است.