پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

نشست آنتونیو اسپینوز با روسای فدراسیون های ملی

لاله خالق/اختصاصی ستارگان کاراته

فدراسیون جهانی کاراته برای تجزیه و تحلیل رشد و توسعه کاراته در سراسر جهان با روسای فدراسیون های ملی از طریق ویدئو کنفرانس دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ با هدف ارزیابی بازخورد مداوم از جامعه کاراته در سراسر جهان نشست آنلاینی با ریاست آنتونیو اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی و نزدیک به ۱۰۰ نماینده فدراسیون های ملی در در پنج قاره برگزار گردید.

رئیس فدراسیون جهانی، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص دستاوردهای کاراته در سال های گذشته بر نوآوری ها و ایجاد فرصت های بیشتر برای توسعه این رشته تاکید کرد.

از جمله نکات اصلی دستور جلسه، وضعیت پیشنهاد رشته‌های دعوتی برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ ، سیستم امتیازدهی الکترونیکی کومیته، نتیجه نظرسنجی در مورد تعداد نفرات بانوان در کومیته تیمی بود که به فدراسیون‌های ملی اطلاع رسانی شد.

بررسی وضعیت برنامه فدراسیون های ملی محروم برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان و حضور کاراته در بازی های کامبت گیمز ۲۰۲۳ دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

آنتونیو اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی در این نشست، گفت: فدراسیون جهانی کاراته هرگز از نوآوری و ایجاد فرصت های بیشتر برای کاراته دست نخواهد کشید.

وی افزود: هدف ما این است که کاراته را بیش از پیش ارتقا دهیم و دستاوردهای بیشتری ایجاد کنیم و به همین دلیل برای اطمینان از ادامه پیشرفت کاراته، بازخورد و همکاری فدراسیون های ملی بسیار مهم است.

رییس فدراسیون جهانی همچنین افزود: پیشرفت کاراته هسته اصلی تصمیمات ما است. به همین دلیل، ابتکارات پیشگامانه ای مانند سیستم امتیازدهی الکترونیکی در کومیته را از طریق جوی استیک طراحی کردیم و امیدواریم که این پروژه به رشد ورزش ما کمک کند و همچنین باعث شود که تماشاگران خصوصا کسانی که کمتر با کاراته آشنا هستند چشم اندازی بهتری پیدا کنند.

در مورد تغییر در تعداد نفرات کومیته تیمی بانوان، بازخوردهایی که از فدراسیون‌های ملی دریافت کرده‌ایم باعث شد تصمیم برای افزایش تعداد ورزشکاران در هر تیم را به تعویق بیاندازیم.

اسپینوز در پایان گفت: در حالی که ما به سمت یک دوره تاریخی مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در بوداپست حرکت می کنیم، می خواهم از همه نمایندگان فدراسیون های ملی تشکر کنم که روز به روز وحدت و ارزش های ورزش ما را به نمایش می گذارند.

ترجمه و تنظیم: لاله خالق

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.