پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

هروی: تیمی قدرتمند را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنیم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تیمی قدرتمند را با برگزاری مسابقات انتخابی آماده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ سید شهرام هروی بعد از حضور دوباره در رأس کادر فنی تیم ملی کاراته ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: از اعتماد دوباره فدراسیون کاراته و مدیر تیم‌های ملی کاراته تشکر و قدردانی کرده و تلاش خواهم کرد تا با کمک خانواده بزرگ کاراته و با موفقیت در مسابقات پیش رو بتوانم پاسخ این اعتماد را بدهم.

وی در مورد برنامه‌ها و همکارانش در کادر فنی گفت: در شرایط فعلی که باید منتظر مسابقات قهرمانی کشور باشیم که طی روزهای آینده به میزبانی همدان برگزار خواهد شد. پس از مشخص شدن نفرات برتر فرآیند برگزاری مسابقات انتخابی را همانند ادوار گذشته به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد. در خصوص اعضای کادر فنی هم که در زمان خودش تصمیم گیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در خصوص مسابقات کشوری هم گفت: بر اساس تصمیم مدیر تیم‌های ملی که پیش از این اعلام شده، تمامی نفراتی که مدعی رسیدن به ترکیب تیم ملی هستند، باید در این مسابقات شرکت کنند. بدون شک راه رسیدن به یک تیم قوی و قدرتمند همین مسابقات انتخابی است که طی مراحل مختلف برگزار خواهد شد.

هروی در مورد رویدادهای پیش رو گفت: مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی تیمی جهان دو هدف اصلی ماست. بازگشت به سکوی نخست جهان نیازمند تشکیل و آماده سازی یک تیم قدرتمند می‌باشد که گام به گام پیش رفته و بهترین کاراته کا ها که از دل مسابقات انتخابی بیرون می آیند، به این دو رویداد اعزام می‌شوند.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.