پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

پورشیب: آینده‌سازان کاراته باید حرفه‌ای زندگی کنند/ تیم باکیفیتی به قهرمانی جهان اعزام می‌کنیم

دبیر فدراسیون کاراته گفت: تیم باتجربه‌ای در بزرگسالان داریم و به قهرمانی آسیا اعزام می‌شویم تا نتیجه خوبی را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با میزان، درباره درخشش تیم‌های پایه کاراته اظهار داشت: عملکرد بچه‌ها را از نزدیک تماشا کردم و در مجموع تیم ما خیلی خوب بود. امیدوارم تلاش بچه‌ها و کادرفنی ادامه دار باشد و ما هم کمک کنیم تا این روند متوقف نشود. البته کسانی که نتیجه نگرفتند هم از دید ما پنهان نیستند و نباید با یک شکست فکر کنند دنیا به آخر رسیده است.

وی درباره اینکه آیا این نسل می‌توانند جانشین قهرمانان باتجربه کاراته شوند، گفت: افکار یک ورزشکار برای باقی ماندن او در دنیای قهرمانی خیلی مهم است. اینکه یک کاراته‌کا در رده پایه مدال بگیرد تمام ماجرا نیست و باید زندگی شخصی و ورزشی حرفه‌ای داشته باشد که به اهدافش برسد.

یک ورزشکار نوجوان یا جوان نباید از مدال گرفتن و تمرین کردن سیر شود

دبیر فدراسیون کاراته ادامه داد: یک ورزشکار نوجوان یا جوان نباید از مدال گرفتن و تمرین کردن سیر شود. باید اهداف خود را ترسیم کند تا بتواند با سختی کشیدن و تلاش، ماندگار شود و جا پای بزرگان کاراته بگذارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌های پایه با نفرات کامل به رقابت‌های جهانی ایتالیا اعزام می‌شوند، گفت: باید شرایط بررسی شود. سازمان تیم‌های ملی، مسئولان فدراسیون کاراته و کادرفنی تیم‌های رده‌های پایه به یک جمع بندی می‌رسیم تا درباره نفرات اعزامی تصمیم بگیریم.

فدراسیون کاراته از نظر شرایط مالی تحت فشار است

پورشیب افزود: ما می‌خواهیم تیم باکیفیتی اعزام کنیم و در نهایت ان‌شاءالله بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کنیم. باید قبول کنیم فدراسیون کاراته از نظر شرایط مالی تحت فشار است و اعزام‌های سنگینی داریم و باید همه چیز را مدیریت کنیم.

دبیر فدراسیون کاراته تصریح کرد: رییس فدراسیون خیلی تلاش می‌کند تا اردو‌ها بدون وقفه برگزار شود و اعزامی از دست نرود. فرض کنید در بخش مردان و بانوان در اکثر رده‌ها اردو برگزار کردیم. تمام این‌ها هزینه‌بر است و با تمام این شرایط وظیفه ماست که از تیم‌های ملی پشتیبانی کنیم.

تیم ملی بزرگسالان کار راحتی در قهرمانی آسیا ندارد

کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه تیم ملی بزرگسالان کار راحتی در قهرمانی آسیا در پیش ندارد، خاطرنشان کرد: تیم باتجربه‌ای در بزرگسالان داریم و به قهرمانی آسیا اعزام می‌شویم تا نتیجه خوبی را کسب کنیم. یکی دو چهره جوان در تیم حضور دارند که ان‌شاءالله کادرفنی با تجربه خوب خود به آن‌ها کمک می‌کند. در قهرمانی آسیا هیچ حریف ساده‌ای وجود ندارد و ما هم با برنامه پیش می‌رویم تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.