پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

پورشیب: باید این مسیر را ادامه بدهیم/ کاراته جهان به سرعت در حال پیشرفت است

دبیرکل فدراسیون کاراته در خصوص درخشش تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید ایران در رقابت‌های آسیایی، گفت: باید با تلاش فراوان این مسیر را ادامه بدهیم، چراکه کاراته آسیا و جهان به سرعت در حال پیشرفت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ ذبیح‌الله‌ پورشیب روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا و در خصوص عملکرد مناسب تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید کاراته ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم مدال‌های خوشرنگی کسب کرده و موجب خوشحالی مردم و علاقه‌مندان به کاراته شویم. این موفقیت نتیجه کار تیمی، برنامه‌ریزی درست فدراسیون، انتخابی‌های شفاف و تلاش مربیان و بازیکنان بود.

وی افزود: از مسئولان فدراسیون تا مربیان تیم ملی، بازیکنان، مدیر سازمان‌ تیم‌های ملی و کارکنان فدراسیون در این موفقیت سهیم هستند. هر فردی که در بخشی مشغول به کار است باید کار خودش را درست انجام داده تا به موفقیت ختم شود. امیدوارم این مسیر را ادامه داده تا همچنان نتایج خوبی کسب کنیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی با بیان اینکه کاراته آسیا به سرعت در حال پیشرفت است، تصریح کرد: ۲۰ سال همراه با تیم ملی در تمامی مسابقات بودم، اما در آسیایی فیلیپین به خوبی مشخص بود تمامی کشورها با سرمایه‌گذاری مناسب، پیشرفت کرده‌اند. حتی برخی کشورها که قبلا با دو و نهایتا سه بازیکن شرکت می‌کردند، در مانیل با نفرات بیشتر و البته تیم با کیفیت حضور یافتند.

وی افزود: نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و حتی نفراتی که از تیم ما به مدال نرسیدند، از لحاظ کیفی خوب بودند. سال‌ها ملی‌پوش بودم و شرایط را درک می‌کنم، چراکه قرار نیست همه مدال‌ها را برای ما کنار بگذارند.

پورشیب در پاسخ به این سئوال که شرایط تیم‌های پایه ایران برای حضور در جهانی ایتالیا که مهرماه در ونیز برگزار می‌شود، چگونه است؟ گفت: قطعا به این رویداد مهم اعزام می‌شویم، اما باید بررسی کنیم و در خصوص نحوه و تعداد کاراته‌کاهای اعزامی با حضور مربیان تیم ملی تصمیم‌گیری کنیم.

دبیرکل فدراسیون کاراته همچنین در خصوص در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا و کار سخت تیم‌های مردان و زنان کشورمان، گفت: کاراته در تمامی کشورها در حال پیشرفت است، چراکه علاقه‌مندان زیادی به ویژه در آسیا دارد. با تمامی توان در آسیایی شرکت می‌کنیم و امیدوارم نتایج خوبی نیز رقم بخورد، چون کادر فنی و نفرات باتجربه‌ای داریم.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.