پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

پورشیب: وزیر ورزش برای کمیسیون‌ها اهمیت قائل هستند/ تعامل نزدیک با مسئولین منجر به اتفاقات خوب برای ورزشکاران می‌شود

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران گفت: گفتمان دوطرفه‌ای در جلسه با وزیر ورزش صورت گرفت و نقطه‌نظرات سایر ورزشکاران شنیده و صحبت‌های خوبی مطرح شد و امیدوارم در آینده شاهد اتفاقات خوبی باشیم و این تعامل نزدیک‌تر شود و هرچه ورزشکاران نزدیک‌تر باشند و دغدغه‌های خود را به گوش مسئولان برسانند، اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته، کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص جلسه نمایندگان کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌ها با کیومرث هاشمی گفت: از آقای هاشمی برای برگزاری این جلسه تشکر می‌کنم و باتوجه به شلوغی آخر سال، ایشان این جلسه را قبل از پایان سال تشکیل دادند و این نشان می‌دهند وزیر به کمیسیون‌ها اهمیت قائل هستند.

او در ادامه گفت: یک گفتمان دوطرفه‌ای در این جلسه صورت گرفت و نقطه‌نظرات سایر ورزشکاران شنیده و صحبت‌های خوبی مطرح شد و امیدوارم در آینده شاهد اتفاقات خوبی باشیم و این تعامل نزدیک‌تر شود و هرچه ورزشکاران نزدیک‌تر باشند و دغدغه‌های خود را به گوش مسئولان برسانند، اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

پورشیب ضمن امیدواری به بروز اتفاقات بهتر در ورزش کشور گفت: در مجموع شاهد جلسه بسیار خوبی بودیم و این نشان می‌دهد که آقای هاشمی دیدشان بسیار مثبت است و من احساس می‌کنم با توجه به این دیدگاه و باتوجه به صحبت‌هایی که مطرح شد، در آینده اتفاقات خوبی در ورزش رقم بخورد و شرایط برای همه ورزشکاران بهتر شود و ورزشکاران از امکانات بهتری بهره‌مند شوند.

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در خصوص استمرار برگزاری این جلسات با وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این اولین نشست ما در وزارت ورزش و جوانان بود و این وزارت‌خانه میزبان کمیسیون‌ها بود و تاکید شد که این جلسات در فدراسیون‌ها بیشتر برگزار شود. ما در یک سال اخیر در این رابطه نسبت به فدراسیون‌های دیگر بیشتر فعال بودیم و جلسات کمیسیون ورزشکاران پرباری را برگزار کردیم و وزارت‌خانه تاکید داشت که این جلسات استمرار داشته باشد تا نقطه نظرات بیشتری مطرح شود و اتفاقات بهتر و مثبت‌تری در آن رقم بخورد.

او در پایان گفت: امیدوارم جامعه ورزش دیدش باز باشد و همه حرفه‌ای فکر کنند و شاهد این باشیم که ورزشکاران ما دغدغه‌هایشان را برطرف کنند. آقای هاشمی هم باتجربه است و خودشان ورزشی هستند و ورزشکاران را درک می‌کنند و این خیلی مهم است. امیدوارم دغدغه ورزشکاران روز به روز کمتر شود تا فکر ورزشکار فقط موفقیت و برافراشتن پرچم کشور باشد و بعد از دوران قهرمانی‌اش از تجربیات این ورزشکار در قسمت‌های مختلف استفاده شود و خود آقای هاشمی روی این مساله تاکید بسیاری داشتند.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.