پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

ترویج حجاب‌اسلامی در فینال مسابقات جهانی؛

سعیدآبادی، استعداد ناب کاراته ایران

فینال وزن ۵۵- کیلوگرم امیدهای قهرمانی جهان، محلی برای ترویج حجاب‌اسلامی بود. میدانی که فاطمه‌زهرا سعیدآبادی با برتری و کسب مدال طلا، علاوه بر اثبات اقتدار بانوان محجبه ایران در عرصه‌های بین‌المللی، نام خود را به‌عنوان استعدادی ناب در کاراته ایران مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، فاطمه زهرا سعیدآبادی کاراته‌کا کرمانی تیم ملی امید ایران، با به‌دست آوردن اولین طلای خود در مسابقات قهرمانی جهان در ونیز ایتالیا، برای رقبایش خط و نشان کشید و با ادامه روند قهرمانی‌های خود در سال ۱۴۰۳، رکوردی تازه به ثبت رساند.
او در سال جاری میلادی و پیش از شرکت در رقابت‌های جهانی ایتالیا، طلای قهرمانی آسیا فیلیپین را بدست آورده بود در مسابقه بین المللی روسیه طلا و در لیگ جهانی امارات نیز به نشان برنز رسید.
نفر نهم رنکینگ امیدهای جهان که برنز قهرمانی جوانان آسیا و طلای لیگ جهانی جوانان۲۰۲۳، طلای قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۲ و طلای قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۲۱ در کارنامه اش دیده می‌شود؛ حالا پشتوانه خوبی برای تیم ملی کاراته بانوان به‌شمار می رود. او قطعا با حفظ این روند، آینده درخشانی خواهد داشت و شاهد هنرنمایی بیش از پیش او در تاتامی خواهیم بود.
جدال سعیدآبادی در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان با حریف مصری از نگاهی دیگر نیز بسیار زیبا و تحسین‌برانگیز بود. هر دو کاراته‌کا با حجاب‌اسلامی به میدان رفتند و فاطمه‌زهرا موفق شد نفر اول رنکینگ امیدهای جهان را پشت سر گذاشته و سکوی قهرمانی و مدال طلای جهان را با ترویج حجاب اسلامی از آن خود کند.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.