پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

کاراته قهرمانی رده های سنی آسیا؛

مبارزه ۵۵۶ کاراته کا روی تاتامی مانیل فیلیپین

بیست و دومین دوره رقابتهای قهرمانی رده های سنی آسیا در حالی از روز جمعه ۲ شهریور به میزبانی فیلیپین در مانیل آغاز می شود که ۵۵۶ کاراته کاها از ۲۹ کشور برای حضور در این دوره پیکارها ثبت نام کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، در این دوره از مسابقات  ۵۵۶ کاراته کا از کشورهای ایران، ژاپن، چین تایپه، قزاقستان، هنک کنگ، بنگلادش، برونئی، هند، اندونزی، عراق، اردن، کویت، قرقیزستان، ماکائو، مالزی، میانمار، فلسطین، قطر، کره جنوبی، عربستان، سنگاپور،سریلانکا، تایلند، ترکمنستان، امارات ازبکستان، ویتنام، یمن و فیلیپین به مدت ۲ روز به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس تعداد ثبت نام شدگان بیشترین تعداد به کاراته ایران با ۴۰ نماینده، قزاقستان و چین تایپه با ۳۹ نماینده، ژاپن ۳۵ نفر و عربستان و هند با ۲۹ کاراته کا تعلق دارد و کمترین تعداد هم برای میانمار و یمن به ترتیب ۱ و ۲ نفر به ثبت رسیده است.

بیشترین تعداد شرکت کننده در کاتای انفرادی و وزن ۶۱- کیلوگرم جوانان پسران به ترتیب با ۲۳ و ۲۲ نماینده به ثبت رسیده است و کمترین تعداد ثبت نام شده نیز به وزن ۶۸+ کیلوگرم  رده امید دختران با ۷ نفر و ۶۸- کیلوگرم امید و کاتای تیمی جوانان دختران و پسران با ۸ نماینده تعلق دارد.

پیش از آغاز رقابتها کلاس ارتقاء داوری JB و JA کاتا، کلاس ارتقاء داوری JB تا RA کومیته و همچنین تمدید درجه داوری برگزار خواهد شد.

نکته حائز اهمیت استقبال کشورهای آسیایی نسبت به دوره قبل است که ۴۰۸ کاراته کا از ۲۵ کشور حضور داشتند.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.